080808

Idag springer massa idioter och gifter sig. :) Jag tror mer på att detta är en otursdag. Sådetså.

Inatt hade jag en läskig trekantig eller femkantig varelse som flög runt här och slog i taket med jämna mellanrum. Och rätt vad det var så dök han ner i golvet. Jag pustade ut och tänkte att nu är det lugnt. Men det tog väl inte många minuter förrän han var igång igen. Var lite nervös att han skulle dyka ner i soffan där jag låg. Och mina farhågor besannades när jag hörde världens smäll i soffan. Jag var uppe FORT från soffan kan jag säga!
Hämtade flugsmällan och lyckades få upp honom på den och sen åkte han ut med huvudet före genom fönstret.
Jag hatar såna där läskiga djur som man inte vet var man har. Som är överallt hela tiden. Jag hoppas verkligen han inte kommer tillbaka igen!

Jobb ikväll. Men börjar inte förrän 16.
Jobb imorrn. Och på söndag med.

Kommentarer
Postat av: Soffi

Det är Orgasmdagen idag :)

2008-08-08 @ 12:41:36
URL: http://soffi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0