11/8

Jag uppskattar inte alls att bli väckt kl 8 av ett sms där det är en fråga om jag vill jobba natt den 20:de. Klart jag vill jobba natt annars hade jag ju inte lagt in om att jag ville det. Men som sagt... Jag vill inte bli väckt DÅ!
Tackade ja, somnade om. Och kl 8:34 blev jag väckt IGEN. Av ett sms som bekräftade att jag blivit bokad för den natten. *suckar* Det är väl helt enkelt inte meningen att man ska få sova länge när man har sovmorgon.

Måndag idag då. Har inte så mycket på schemat inte. Ska handla lite. Fixa nya scheman till dagis/fritids.Fixa ny bankdosa. Och sen hämta barnen.

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn, hoppas du vill följa mig där istället :)

2008-08-11 @ 11:20:39
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Tiagirl

Måste också till banken... Ska försöka få bort Fians konto från mitt...och så få över studiebidraget direkt till hennes konto. Om det går. Om jag orkar ta mig iväg.



Hann preciiiis klippa lite gräs innan den för det första bara dog. Hm... Sen så började det regna. Igen. Har väl regnat så det räcker. Gräset var ju en halvmeter typ. :) Kanske därför den inte orkade mer. :)



M har taigt dom tre mindre till Salvestaden... Hade nog protesterat om det inte va så att pappaT inte kan ta henne för han har ingen barnvakt när han jobbar... Vill ju inte gärna att hon försvinner när jag är ledig en hel dag.

2008-08-11 @ 13:34:00
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Ullis

Skickar de ut sms om det redan? Snacka om framförhållning...Troddde att de handlade om att hoppa in med kortare varsel än så...



Har varit på barnens nya dagis idag...Snacka om nytt å fräscht..Skulle kunna lämna Alice imon utan problems,men inte Alexander fegis

2008-08-11 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0