13/8

Art.nrBeskrivningStlAntalPrisLeveransbeskedSumma
630-6799Canon IXUS 80 IS 12 699,-Post, 7 - 9 dagar2 699,-
607-9685Transcend SD Card 4GB 1199,-Post, 2-3 v199,-


Undrar varför det tar sån lång tid innan man får sitt minneskort? Det var ju lika lång leveranstid på alla deras minneskort. *suckar* Men men... Jag får väl helt enkelt ta mina 10-20 kort (som det står att man kan ta med det medföljande minneskortet) åt gången och sen tömma kameran då. Och det kan jag ju stå ut med till en början när jag har en sån fin rosa kamera.
En kamera som jag denna gången inte ska hälla cider i. För då går dom tydligen sönder. :S

Klockan är snart 10:30 och vi ska väl ge oss iväg vid 12:15 typ. Ska ju vara på jobbet vid 13 för vi har personalmöte idag. Jag mot resten eftersom "alla de mina" har semester typ. Men, jag är envis! Så det kommer gå bra. *fnissar*

Verkar som att jag håller på att få tillbaka mina utslag (urtikaria),
Varje morgon jag vaknat nu har jag haft nåt enstaka som försvunnit efter ett par timmar. Precis som det var när jag fick dom första gången. Men igår kväll och idag på morgonen har jag haft ganska många. Och dessutom väldigt mycket för stora. :( Jag vill fan inte ha såna en gång till.
Om dom bara inte kliade så förbannat! För det är ju när jag kliar som dom blir ännu större och kliar mer än nånsin.
Och dessutom! Om jag har ett på tex armen som jag kliar på så blir ju liksom inte bara utslaget större. Utan en stor del av armen svullnar ju också upp. Riktigt ordentligt.
Åt ju nötter igår. Och funderar på om det kan vara det jag inte tål. Men och andra sidan... Det är ju nåt jag sällan äter (nästan aldrig) så förra gången jag fick det kan det omöjligt berott på några nötter. Visserligen är det väl nötter och spår av nötter i väldigt mycket. Men som jag såg ut då så borde jag ha ätit 7 påsar nötter om dagen eller nåt!
Skitsamma. Kommer dom tillbaka så gör dom. Och då skulle jag ju höra av mig till hud igen.


Min (snart iaf) nya kamera! :)
Bilden kommer från http://www.ellos.se

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Men ojdå va många inlägg. :) Vill också ha en sån kamera!!!!!!!!!!

Är jag snäll kanske jag kan posta ett 128 mb som ligger här? Så kan du få låna så kan du ta några fler kort iaf!!!!

2008-08-13 @ 15:12:57
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0