14/8

Hmm, fick precis sms om att jag har paket att hämta på Ica. Från ellos. Verkar konstigt när det skulle ta 7-9 dagar för kameran och 2-3 veckor för minneskortet. OM jag nu cyklar bort till Ica kan jag ge mig f*n på att det bara är minneskortet som har kommit. Sen kommer jag sitta här och sura hela kvällen för att jag har ett minneskort på 4gb och ingen kamera att stoppa det i. MEN, jag är ju så förbaskat nyfiken så jag kommer ju cykla bort ändå! :)

*ropar in barnen genast*

17:19

Jodå! Visst var det min kamera! *nöjd* Dock har dom skickat minneskortet i ett separat paket. Som förmodligen kommer imorrn. MEN, nu när jag fick hem den insåg jag ju att jag har ju mitt minneskort till mobilen (som jag inte använder längre) på 1 gb. Så varför jag beställde ett nytt kan jag inte förstå. Men det kan ju vara bra att ha ett i reserv kanske.

Kommentarer
Postat av: Lorei

Klanta! asg

Fast det är ju alltid bra att ha. Vad har du gjort med mobilen då?

2008-08-14 @ 18:04:52
URL: http://lorei.se
Postat av: Soffi

Till skillnad från mitt stackars paket som verkar kommit bort. 3-5 dagar sen tisdag i förra veckan suckar

2008-08-14 @ 18:34:46
Postat av: Tiagirl

Oj, det gick fort!!!

Men...är det samma minneskort till telefonen???? I min telefon är minnet så litet så jag inte ens hittade det först och sen flög det ut något så yttepyttelitet så det var ju rena turen det inte åkte genom golvplanken.

Hm...sepia och svvitt kunde jag ta med min ixus, bara det att man aldrig orkade ställa om för just dom bilderna typ. Tror det finns i alla kameror... Sepia är ju så himla fint. Sofia tog ju alla bilder från koncentrationslägrena med sepia och det gav lite mer stämning till bilderna...

2008-08-14 @ 23:50:07
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0