1/8


Inte mycket till solförmörkelse här inte. Men jag blev grymt imponerad av att man kunde ta kort på solen. Det trodde jag faktiskt inte man kunde. Om man nu inte har någon superkamera. :)



Gjorde Mexikansk soppa. Trots värmen. Och det är grymt gott!

Sen har jag inget mer att förtälja. Sitter med värmekudde runt nacken och hoppas den ska kurera sig. För den gör riktigt ont idag.

20:47


Jodå! Jag KAN rulla nergerbollar. Om jag vill. Tänkte mest på Stina som mer eller mindre alltid gnäller när jag gör smeten och äter den direkt ur bunken.
MEN, nu vet jag också VARFÖR jag gör så. Äter ur bunken alltså. Finns bara fördelar med det.
Man slipper bli kladdig om händerna. Man har bara en bunke och en sked att diska sen. OCH, sist men inte minst, man slipper ha kokos över hela lägenheten!!! Dom fäller ju!

Tror inte jag har så mycket mer att tillägga nu heller.
Ska försöka få barnen i säng nu. Dom har ju lagt sig runt 22 varje kväll nu. Och storeman har väl inte somnat förrän 23 kanske. Men nu är det ju snart slut på sovmorgnar igen. Så det är lika bra att försöka få dom i säng lite tidigare iaf.
Sen ska jag vika tvätt. Min absoluta favoritsyssla i hela världen. NOT!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Både soppan å grytan ser ju skitgoda ut imponerad...Ska bli gott asg...Börjar du jobba om TVÅ dgr eller :-))Sitter oxå med nackrage,e nog tumören i ryggraden som spökar..

2008-08-02 @ 19:59:24
Postat av: Ullis

Både soppan å grytan ser ju skitgoda ut imponerad...Ska bli gott asg...Börjar du jobba om TVÅ dgr eller :-))Sitter oxå med nackrage,e nog tumören i ryggraden som spökar..

2008-08-02 @ 20:00:16
Postat av: Ullis

Varför två likadana? fattar ingenting....f

2008-08-02 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0