21/8

Det var inte så svårt att bli trött i morse sen iaf. La mig ner på soffan strax efter 10. Vid 10:30 tittade jag på klockan sista gången. Sen sov jag som en liten gris tills 14:15 typ. Så skönt så!
Trodde jag skulle behöva gå runt och vara sådär seg resten av dagen. Men jag har varit pigg faktiskt. Inte för att jag har ansträng mig speciellt mycket.
Lagat lite mat, fryst in alla kött jag handlade, badat, suttit här vid datorn och ugglat, kastat MASSA sopor. Sen har jag nog inte hittat på så mycket mer. Men man får faktiskt ha en sån riktig slödag efter att man jobbat natt. Sådetså.
Och dessutom är jag ju ledig imorrn också så då hinner jag allt det där andra som måste göras.

Ringt och pratat med lönekontoret har jag ju också gjort förstås. Men dom är ju precis lika dumma som alla andra på kommunhuset. Nu har jag väntat på 8 timmars fyllnad sen förra månaden. Och tydligen kommer jag inte få dom denna månaden heller. För dom kan inte "hitta" dom. *skitsur* Berättade för henne jag pratade med att det iiiiiiinte alls gjorde nåt för jag och mina barn ääääääälskar att leva på luft och vatten. Grrrrrrr!!!!!!!!
Men givetvis hade hon ingen lösning på mitt problem ändå. I stället sitter alla som är inblandade i mina timmar och skyller på varandra. Men imorrn när jag är lite piggare ska dom få se (höra) på fan!

AMK ringde i morse och sjukskrev sig. Genomförkyld. Och nu börjar jag få ont i halsen. Kliar gör det med. Jobbade ju med henne igår på dagen. :S Jag har absolut inte tid att bli sjuk nu. Eller råd kanske jag ska säga i stället. Men helgen fixar jag väl även om jag blir förkyld. Så får vi se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0