26/8

Vad jobbigt det blev nu. Tänkte ju att eftersom jag äntligen fick tag i nötkött billigt (utfattig annars och köper inte sånt) så skulle vi äta sjömansbiff denna helgen. Nu blir det imorrn i stället eftersom pappaB hämtar barnen redan på fredag och behåller dom enda tills jättelänge! :/
Iaf... Till problemet. Man ska ha ÖL i sjömansbiff. Jag dricker inte öl. Köper aldrig öl. Så imorgon måste jag köpa det. MEN, kan man köpa bara EN öl?? Det är ju förbannat pinsamt alltså. Men jag behöver ju bara en. Och inte tänker jag köpa ett helt 6-pack då. Finns det "lösa" öl i affären? Eller får man pilla ur en ur paketen? För jag MÅSTE faktiskt ha en. Annars är det inte sjömansbiff ju.
Minns att jag skällde på U en gång när hon skulle ut och festa. Då gick hon till Ica och skulle ha 4 öl. Så oerhört pinsam. Och nu ska jag vara lika pinsam. Fast jag ska bara ha en. Undrar vad dom tänker i kassan. *skäms redan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0