27/8

Lilleman och jag har precis kommit hem igen. Lämnat storeman och handlat som vi skulle. Och jag vågade tom köpa en öl. Trots att det var så pinsamt. :) Men det fanns ju faktiskt lösa öl att köpa. Och jag hoppas verkligen inte att dom trodde att jag skulle dricka den. :/
Hämtade paketet med skorna till barnen med. Lillemans passade alldeles utmärkt. Får hoppas att storemans gör det också. För nu har jag inte råd att köpa några fler skor på ett tag. Tur dom har en "rik" pappa.

Fick ju vara ledig idag då. Tackar för det. Men imorrn och på fredag är det jobb igen.
Sen måste jag komma ihåg att jag ska på nåt samtal med fröken och storeman på fredag när han slutar. Och dessutom komma ihåg att säga till om att lilleman ska vara kvar längre då. Kanske ska ta och ringa om lilleman med en gång. Så är det en sak mindre att glömma ju. :)

Regnet vräker ner. Nästan. Började ju givetvis så fort vi begav oss. Jag måste ha sårat vädergudarna på nåt sätt. *suckar* Och som vanligt när det regnar betyder det ju STÄDDAG. Vilket jag inte har lust med. Men det kanske behövs lite. Glad att jag tog disken igår iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0