30/8

Åh vad mycket jag har fått gjort här hemma idag. NOT! *suckar*
Började dagen med att spela upp mina sista 136:- som fanns kvar på bingosidan. Trodde jag. Jag vann, jag förlorade, jag vann massa, jag spelade, jag förlorade massa, jag vann lite... Har fortfarande pengar kvar! :) Trots att jag satt halva dagen och spelade. Typ.

Vila på soffan kl 18 är INGEN bra idé. Speciellt inte om man somnar. Vilket jag gjorde. Och det hade väl varit ok om jag nu vaknat kl 19 (vilket jag gjorde) och INTE somnat om och vaknat strax innan 21. Mycket märkligt att man inte sover på nätterna sen va?!!
Visserligen brukar jag inte vila så sent i vanliga fall. Och jag brukar inte alltid somna heller.

Känns konstigt att vara både ledig från jobb och från barnen denna helgen. Det har nog aldrig hänt innan.
Och då sitter alltså roliga jag hemma och spelar bingo eller sover. Patetiskt som sagt! *asg*
Imorrn SKA jag städa. Riktigt ordentligt. Det är min tanke idag iaf. Sen får vi se hur det blir imorrn. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0