3/8

Sista kvällen på semestern! Imorrn, 7:30, börjar jag jobba igen. Skönt med lite vardag igen. Fast ändå inte. Hade nog kunnat vara hemma ett tag till om någon hade tvingat mig. :)

Storeman ligger med feber. Hmm... Inte alls så bra. För jag har inte råd att vara hemma imorrn. Så jag hoppas verkligen han hinner piggna till tills imorrn bitti. Kanske skulle ha ringt jobbet redan idag och sagt att jag inte kommer. Eftersom dom helst inte vill ha barnen på dagis/fritids förrän andra feberfria dagen. Men va fan! Jag har inte råd som sagt. Och är han pigg imorrn så är han. Så är det bara.

Sitter här och försöker bli trött. Men det är ju inte lätt. Har som vanligt inte vilat på dagen men det hjälper ju inte. Jag blir ju inte trött ändå! *suckar* Imorrn när klockan ringer tiiiiiidigt kommer jag däremot vara dödstrött.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Nu har du jobbat i två timmar. Nu har jag ungefär kanske nästan vaknat. Vill inte jobba alls. Någonsin. Känns det som. Men det här är iaf min sista vecka med dubbla jobb. Men jag hoppas ju att jag får lite inhopp på Ica sen, vore ju kul. Sen.



Undra när du slutar idag? Annars får jag väl springa upp och lämna grejerna utanför din dörr. Eller kanske du är hemma med sjukt barn iofs???

2008-08-04 @ 09:42:07
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0