9/8

Börja jobba kl 13 suger! Lika mycket som betalningsanmärkningar ungefär. *suckar*
Man hinner ju inte göra nåt innan man börjar jobba.
Har diskat och vattnat och plockat lite bland blommorna på balkongen. Och nu är kl snart 12 ju. Dags att göra sig i ordning mao. För en (övertygad) helvetes kväll på jobbet. Blir kvällen som igår tänker jag inte jobba fler kvällar. Sådetså!

12:19

Blaskat av mig, plattat håret (som blir lockigt i den fuktiga luften), sminkat mig och klätt på mig. Vita prasselbyxor, för jag tänker inte jobba i tighta jeans igen med tanke på hur svettig kvällen igår var. Vi måste ha ÅSKA snart. Riktigt ordentligt. Hatar denna kvalmiga äckliga luften.

*cyklar till jobbet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0