Besök

Låg på soffan och skulle försöka sova förut en sväng. Men som vanligt stör någon! *morrar* :)
Anna ringde. Och ville komma och hälsa på. Vilket var bra för då kunde jag inte sova. Vilket betyder att jag kanske kan somna i tid ikväll. Tveksamt visserligen, men hoppas kan man ju.
Iaf fick jag till en liten snabbstädning som var välbehövlig innan hon och Neo dök upp.
Neo tycker nog bättre om mig än vad Moa gör eftersom besöket blev längre än sist iaf. :) Det gick bra enda tills "fiskmåsen" blev för läskig! *asg*
Men tack för besöket. Nästa gång får jag nog gömma fiskmåsen.



Här har vi "fiskmåsen"! Han är rätt död sen ganska många år tillbaka! :)

Kommentarer
Postat av: Soffi

Haha, ne jag tyckte han var en av dem lugnare isf..:)Han hade inga glasögon på sig...?? Felix tyckte att jag inte alls behövde vara med några fler ggr, o det tycker iofs inte jag heller..så vi skulle fårga imorgon om han fick vara där utan oss :)

2008-08-19 @ 20:47:44
URL: http://soffi82.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

Inte bara död...det är en korp tom! ;)

2008-08-19 @ 22:32:41
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Anna

Hahaha kul när man läser om det men det va det värsta jag har varit med om, fattar inte hur han kunde bli så ledsen helt plötsligt! kanske är bäst att gömma "fiskmåsen" nästa ggn som sagt :-D fast han lär väl aldrig glömma bort det där så det tjatet kommer jag nog få höra i evigheter, det håller nämligen på fortfarande ;-)

2008-08-26 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0