Kameran är bra!

Nästan så bra så jag kan ligga i soffan och ta kort på flugbajset på köksbänken. Om det nu funnits nåt! :) Jag har ju städat...
Stor fördel att man direkt i kameran kan göra om till svartvitt eller sepia tex. Och massa andra alternativ som jag inte alls förstod vitsen med!

Hmm, sovdags snart. Upp tidigt imorrn igen. Men sen är jag ledig 2 dagar iaf.



Bry er inte om storemans konstiga beteende framför kameran. Vet inte vad det är för fel på honom. Kanske beror på hans vänsterhänthet! *asg*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

fnissar hejdlöst



Hur tror du att du ska kunna sälja dom på Blocket? Det står ju att man ska vara ärlig i annonsen och säljaren förbinder sig att sälja varan med utförlig beskrivning!!! Går ju inte sälja en kanin ens ju...

:)

Vill du ha en kanin förresten? :)

2008-08-14 @ 23:51:35
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Lorei

Kul att kameran var bra! Glöm nu inte fota bara! :)

2008-08-15 @ 09:52:58
URL: http://lorei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0