Kväller

En dag kvar att jobba på min första vecka efter semestern nu. Har ju gått fort denna veckan. Och jag är ju en av de få i denna världen som tycker om att få komma tillbaka till jobbet efter semestern. Jag är ju inte gå-hemma-typen. Måste ju ha nåt att göra.
Nästa vecka blir det jobb tis-fre. Skulle varit ledig både tisdag och fredag egentligen. Men jag behöver ju pengar. :) Och barnen behöver vara på dagis och fritids för att leka av sig. Hemma leker dom ju bara av sig genom att slå halvt ihjäl varann. Och ingen av dom tycker ju att det är kul. *muttrar*

Den 19:de börjar storeman SKOLAN. Är det inte märkligt att han blivit så gammal redan. Kan det verkligen vara möjligt att jag bara var 13 när jag fick barn? *fnissar* Nä, kanske inte. Men jag känner mig iaf inte en dag äldre än 20. Sådetså.
HUR i hela friden reder man ut det där med läxor sen? Läsa och skriva kan jag ju. Men när det kommer till det där förbannade ämnet matte är det då inte många hästar i mitt stall om man säger så. Plus och minus och gånger är väl ingen match. Men sen, när han blir lite större, blir det nog ingen dans på rosor skulle jag tro. Jaja... Tur han har en pappa som nog kan räkna. Iaf i betydligt mycket bättre än mig. :)

Nu säger klockan till mig att sova. Men frågan är om jag är med på det. Känner mig ju inte alls speciellt trött. Men det var ju inte ovanligt det. Men nu MÅSTE jag ju sova. Tidigt upp imorrn.

*funderar* Jag tror jag använder mig mycket av ordet JU. Ska genast skärpa till mig.

Bla bla bla... Bäst jag stänger ner här och försöker sova iaf. Är ju inte det lättaste att somna när man sitter vid datorn och inte ens försöker.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0