Ny bankdosa

Äntligen fick jag tummen ut och fixade en ny. Den gamla visade ju siffrorna på alla möjliga oläsbara sätt nu. :/ Men och andra sidan tror jag den har hängt med sen jag skaffade internetbanken. För 6 år sen eller så.



Så fin bankdosa. :) Och så lyckades jag tigga till mig en ny (vet inte alls vad det kan heta men mapp kanske?) mapp då. För att ha allt på ett och samma ställe. Nu när jag kom hem insåg jag att en sån behöver nog Tiagirl för att komma i ordning med sitt! *muttrar*



Där var den gamla varianten jag hade! *asg* Den måste ha hängt med i många år eftersom jag hittade den när jag tömde pappas hus.



Storeman läser läxor.

Skalade och skivade potatisen innan vi hämtade storeman. Så nu får jag väl ta tag i resten då. Bla det där döda, äckliga köttet. Tur det finns plasthandskar man kan använda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0