Seg

Jag tog mig en sån här innan jag la mig igår. Och jag har väl aldrig i hela mitt liv varit så seg och trött innan. :S
Var ju hemma en stund på dagen mellan 12:30 och 16 idag. Under den tiden SOV jag kan jag ju säga.
Fördelen med tabletten var att jag iaf slapp ligga och grubbla och fundera och tänka hit och dit i flera timmar innan jag somnade. Men inte fan orkar jag vara så seg efter inte. Ska se om jag kan ringa min husläkare någon dag så jag kan få insomningstabletter istället.
Nu när storeman börjat skolan funkar det liksom inte att somna vid 4-5 varje morgon när jag ska upp tidigt och lämna honom.

Fått tillbaka mina utslag (urtikaria) IGEN. *gråter* Jag hatar denna skiten. Trodde ju verkligen att det skulle vara borta för alltid. Men som vanligt var det att hoppas på för mycket.
Har visserligen inte dom mängderna som jag hade ett tag. Men det blir ju mer och mer för var dag som går. Och dessutom blir dom större och större med. FAN säger jag helt enkelt!
Som vanligt hjälper ju inget mot det heller. Tar massa piller och smörjer med salva. Men nog fan kliar det mer och mer och mer.
Men nu ska U:s svärmor KOKA en alldeles egen salva till mig. Jag är visserligen väldigt tveksam till sånt men man måste ju testa innan man säger nåt. Det kanske är nåt i mirakelväg! :)

Jobb imorrn med. 7:30-16. Sen ska jag iväg och hämta barnen och sen handla lite för veckan som kommer. Sen ska jag bara vara leeeeeedig i 2 långa dagar. Visserligen upp tidigt och lämna storeman då. Men för övrigt ska det slappas. Sådetså! OM dom nu inte sms:ar och frågar om jobb och jag är dum och tackar ja. :)

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Du kan få några Stilnoct av mig och prova om du vill? Det där andra va ju tunga grejer... :/ Verkar inte bra alls..

2008-08-24 @ 23:54:58
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0