Sovdags

Snart sovdags iaf. Upp tidigt imorrn. Och när barnen är hemma blir det ju extra tidigt eftersom jag ska hinna lämna dom innan jag börjar jobba.
Jobbar bara till 12:30 imorrn. Sen ska jag till gymmet en sväng. Och sen hämta barnen då.
Och icke att förlömma. Köpa treo. Idag GLÖMDE jag??? Hur konstigt är inte det?! Tog ju den sista igår och tänkte att jag klarar mig nog tills jag ska hämta storeman vid 15 tiden. Och det gjorde jag ju bevisligen eftersom jag inte hade en tanke på apoteket när jag cyklade och hämtade honom. Dock är det mindre kul nu. Så förbannat ont i huvudet. Igen. Bara det inte hinner bli lika illa som sist. När jag tom fick vara hemma från jobbet.
Så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas.

Storeman har blivit en kaxig liten snorunge under sin vecka hos pappaB. *muttrar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0