Storeman har talat!

Står och tittar mig i spegeln, med tröjan uppdragen över brösten, då det kliar och jag är röd över bröstbenet.
Storeman frågar vad jag gör och jag säger att jag kollar om det är rött eller så eftersom det kliar.
Sen säger han: Ja det är kanske inte så konstigt för jag har hört att det inte är bra att ha såna där saker i brösten.
Han menar alltså piercingen. För jag har då inget silicon eller så. *asg* Men han kunde inte förklara vad som inte var bra med att ha sånt. Utan det var nåt han bara hade hört. Eh, undrar vad dom pratar om på förskola och fritids egentligen. :)

*fnissar* Nu kom han ut och var irriterad för att lilleman inte förstår att vi har vatten i kroppen.
Storeman: - Jag har försökt förklara för honom att om man dricker vatten så hamnar det i magsäcken och då har man ju vatten i kroppen. Men han fattar ju inte!

Ja, dom där två, dom är som natt och dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0