Väntar på svar...

...från ellos nu. Får väl köpa min fina kamera hos dom. Trots att den kostar MASSA MASSA (typ 1000.-) mer där. Men då får jag ju ta den på avbetalning iaf. *muttrar*
Om min månadskostnad nu inte blir alltför dyr eftersom jag är tvungen att utnyttja hela min kredit hos dom. Hmm, jag som sagt att jag ska se till att betala av min skuld där. Går ju verkligen jättebra. NOT! Men men... Man lever ju bara en gång. Och jag behöver faktiskt verkligen en ny kamera. Jättemycket. Och den var/är ju såååå fin. Rosa givetvis. :)
Får väl vänta och se vad dom säger om min månadskostnad.

Nu tv...

Min kamera! Snart hoppas jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Varför frågar du inte mig om ett lån ist? Min ränta är nästintill obefintlig å enligt dig "skiter jag ju pengar" iaf :-))

Fick tebaks 18 000 på skatten dessutom...just say the words

2008-08-08 @ 10:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0