10/7

10:nde?  Jag hade precis för mig att det var den 9:nde idag. Fasligt vad tiden går fort. Hinner inte alls med. Snart har halva denna månaden gått med ju.
Händer inte mycket här iaf. Jobbar, jobbar och jobbar. Däremellan vilar jag. Eller diskar. Eller tvättar. Eller nåt sånt.
Idag VAR det egentligen ledig dag. Men jag ska jobba en sväng ikväll. Däremot är jag ledig imorrn. Mest för att jag MÅSTE. Och kanske för att det inte är nån som är sjuk eller vill ha ledigt. Visserligen har jag redan förstört den där fåniga veckovilan vi måste ha varje vecka på 36 timmar i ett sträck så jag borde ju kunna jobba imorrn med. :) Jag tänker ju iaf inte tacka nej ifall dom sms:ar imorrn bitti inte.
Sen jobbar jag ju bara lördag och söndag. Sen är det semester!

Såg att Tiagirl ska till Djurparken den 27:e. Det hade ju passat mig bra om jag hade haft barnen den helgen. Vilket jag givetvis inte har då. Men jag kanske får låna dom av pappaB igen. Gör ju inget om dom kommer en dag tidigare. *tycker* Och han ska ju låna dom nån lördag av mig sen sa han nåt om. Dom skulle på bröllop tydligen.
Får väl ta en funderare på det. Och fråga pappaB åxå.

Sol idag igen. Skulle nog vara fint idag och imorrn. Sen ska det bli skitväder igen. Men nästa vecka när jag går på semester har jag beställt sol i 3 veckor framåt. :) Fast inte så äckligt varmt. Det tycks inte om!

13:10

Nu ringde det från privat nummer och jag hann inte svara. Den ringer väldigt kort tid min telefon?! Jaja... Iaf som hade jag ett meddelande på mobilsvaret efter det. Lyssnade av och det var läkaren jag var hos på hud i juni nån gång.
Hon skulle ringa senare sa hon.
Och då undrar jag ju genast om jag kanske är sjuk! Eftersom hon inte ringde när hon skulle men ringer nu. Då kanske det visade nåt konstigt på provsvaren. Annars kunde hon ju lika gärna låtit bli att ringa efter så lång tid. *tycker*
Eller MÅSTE hon ringa. Eftersom det var det vi bestämde när jag var där. *hoppas* För jag har inte tid att vara allvarligt sjuk inte! :)
Får väl helt enkelt vänta tills hon ringer igen då. Om hon nu inte glömmer bort det igen.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Behövs det så kommer jag upp och hämtar er! Eller om bussen stannar nånstans i Färjestaden!

2008-07-10 @ 11:47:46
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Annie.

saknar dig storasyster!

2008-07-12 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0