13/7

Jag är hemma och är sjuk. Om man nu kallar det sjuk när man "bara" har huvudvärk. Men fy fan vilken huvdvärk jag haft/har delvis. Har nog aldrig varit med om det innan. Visst har jag ofta/mer eller mindre alltid ont i huvudet men detta var nåt i hästväg.
Gick och la mig tiiiidigt igår. Men vad hjälpte det. Har kanske sovit 1 timme allt som allt inatt.
Så i morse ringde jag och sjukskrev mig. Trots att jag absolut inte har råd med det. Men vad fan... Jag hade ju inte kunnat göra nåt vettigt på jobbet ändå.

Nu har snälla U varit här med tabletter till mig iaf. Får se om dom gör nån nytta för jag orkar inte gå runt här som ett kolli.
Nu ska jag ta och lägga mig ner igen. Och invänta resultat. :)

18:41

Nu har ännu snällare Tiagirl varit här med mina favorittabletter!! *tackar och bockar*

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaha ! Å vad e detta för nya "favoritpiller" om jag får fråga?! Byt för f.. inte ut pesten mot kolera, för då e det ju ingen ide att sluta med T....



Vad e det för fel på de "receptfria" som du fick av mig nu då?!

2008-07-14 @ 11:11:16
Postat av: Tiagirl

Där talar någon som aldrig drabbats av den stora kärleken till Treo! :)

Universalpiller! Hjälper mot allt! :)

2008-07-14 @ 17:29:28
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0