14/7

Goddagens!

Solen skiner och jag är skapligt pigg faktiskt. Har inte ont i ryggen, inte i huvudet... Dock lite i nacken. Men vad fan är det mot det jag haft innan! :) Tänker iaf inte gnälla om det.

Min huvudvärk släppte ju igår framåt dagen iaf. Så skönt. Så jag somnade tom en liten stund på soffan på em. Efter att ha varit vaken i mer eller mindre ett dygn då.
Sen gick jag och la mig kl 23 typ. Men kunde INTE somna. Låg och vred och vände mig till 01 då jag gick upp och la mig på soffan i stället. Och tittade på tv till 4:30. Var inte kul att vakna när grannens pojk knackade HYSTERISKT på dörren kl 11 idag. *suckar* Det hjälpte ju inte mycket att koppla ur den ringklockan inte. Eftersom han tydligen fort fattade att man i stället kunde knacka! :) Att han dessutom varit här varje dag förra veckan och knackat på och frågat efter mina barn och jag förklarat att dom kommer först denna veckan, det gick tydligen inte alls in... *fnissar*

Ringt massa samtal idag. Eftersom TimePool inte verkar fungera hemifrån längre. *suckar* Det är ju ett måste ifall jag ska kunna jobba extra. På arbetstid har man inte tid att sitta med sånt. Men efter massa samtal hit och dit har nu IT-avd "lovat" att det ska komma igång under dagen. Vilket verkar mindre troligt eftersom det inte funkar nu och dom slutar om 10 minuter! *muttrar* Nu har jag visserligen semester och behöver kanske inte använda mig av det. Men jag tycker det ska fungera ändå. Eftersom dom haft över en vecka på sig att fixa det!
Även pratat av mig lite med P som innan jobbade hos oss men numera jobbar för bemanningsenheten. Fick gnälla lite över den här kassa kommunen! :)

Precis  varit och hämtat barnen nu. Dom är ute och leker nu. Efter lite tjat från mig. Dom tyckte minsann att dom kunde få kolla på den nya filmen dom fått, men är det sommar och sol ska man inte sitta inne och titta på film inte. Så nu är dom väl ute och terroriserar alla grannar i stället. *asg*

Hoppas verkligen mitt "pigga" jag håller i sig nu under semestern! Jag måste få lite gjort här hemma.
Den 25:e har jag "tvingat" U att åka till F-staden och storhandla igen. Och så ska jag nog försöka hitta mig nåt litet husdjur igen. Fiskar, en liten fågel eller kanske en liten råtta igen. Nåt måste jag ha iaf.
Och har jag tur kanske dom har billig vit färg på ÖB så jag kan köpa och måla iaf ett av mina rum här. Typ hallen eller så. Vill inte ha mitt mörka längre ju.

Jaja.. Den som lever får se!
På återhörande!

Nån minut senare:

Ja jädrar i det... Nu fungerar TimePool igen! *grymt imponerad*

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack Gullan för hjälpen med Timepool...har precis varit inne å tagit bort min tillgänglighet...



kommit på att de e ganska skönt å va ledig



f



Det kommer inte in nåt med päls el fjädrar i min bil den 25:e....bara så fröken vet...



asg

2008-07-14 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0