18/7

Den där maskinen *pekar åt höger* (ja ni ser den inte förstås) tar knäcken på mig! Hur fan kan det vara så jobbigt? Hmm, fast förmodligen (vill ju inte riktigt erkänna det) så är det väl min kondis som inte är av denna värld!
Har iaf kommit igång och börjat träna på den igen.. Gick ju åt skogen sist eftersom jag först blev förkyld, sen ont i ryggen och sen migrän. Men nu finns det liksom inga bra ursäkter längre. ;)
Har tänkt mig att träna minst 4 ggr i veckan. Första veckan blir det bara minuter åt gången. För det är som sagt sjukt jobbigt. Andra veckan kan jag väl sträcka mig till 6 minuter. Man ska ju inte ösa på för hårt med en gång! *asg* Jaja... Vi får väl se hur länge jag håller detta nu. *samlar karaktär i en påse*
Försöker ju hålla igen på allt gott jag äter med. Och det har gått riktigt bra dom sista veckorna. Tills idag när jag fick nåt ryck och köpte kexchoklad. :( Men men. Man måste ju få unna sig nåt gott nån gång ibland iaf.

Tråkväder ute. Och ska tydligen bli hela helgen. Inte för att det gör mig sååå mycket. Men sol är ju inte helt fel.
Blir nog en kväll framför datorn eller framför tv:n här igen. Varvar mellan att ligga och sitta. Mest liggande. Har så förbannat ont i nacken fortfarande. Och det blir ju värre när jag sitter, står eller går. :(

Inväntar barnen. Som ska få lägga sig i badet och sen vidare till sängen. Jädra skitgrisar är vad dom är!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Får skäll från fru doktor att jag inte VILAR min nacke/kropp... Men då måste man ligga ner. Raklång typ. Yeah va lätt... Men med datorn på magen eller en bok kanske, då är väl det enda stunden kroppen verkligen får vila.



Så snyggt du får till det!!!! Bloggen alltså...



Vi har ett löööparband i garaget om jag inte sagt det...jag har sneglat på det och så tänker jag på dig! :)

Men det ska mycket till innan jag går ut och springer i garaget! s M fick det och trodde silas skulle bli eld och lågor men naturligtvis joggade han nån minut och sen var det tråkigt... DU kan komma hit och jogga lite!!! Du har ju ändå semester!

2008-07-19 @ 12:52:15
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0