21/7

*fnissar* Tur jag inte är så dum så jag svara på "konstiga" nummer! :) För det ringde precis ett JÄTTEKONSTIGT nr hit. Kollade genast upp det och givetvis var det Radiotjänst. *ser mig omkring* Kan då absolut inte se någon tv här nånstans. *förnekar så mycket jag kan* Så mig kommer dom inte få några pengar av. Jag är ju faktiskt en stackars fattig, ensamstående mamma. Sådetså.
Just nu, en ensamstående mamma utan barn. För dom åkte ju till pappaB idag. Jaja... Har inget mer att säga! Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Att du bara vågar...Kommer ihåg när jag bodde på viktoriagatan och de ringde f "Kiruna", hade inte anmält tv-innehav, utan var en "buse" som du..Blev så sketans rädd att jag sprang in till Efva,som bodde mittemot då, å faxade över "anmälan om tv-innehav"...mespropp

2008-07-22 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0