23/7

Snurrigt värre... :S Precis tvingat i mig 2 knäckebröd. Innan dess har jag bara ätit en mazarin idag. Nyttigt och bra. Undrar vart min matlust har tagit vägen åt nu helt plötsligt... Den bara försvann.

Varit och besökt jobbet idag. Kan inte ens hålla mig borta från jobbet på semestern. :) Gick visserligen dit mest för att låna skrivaren och skriva ut texten till min nya tatuering. Men blev kvar en lång stund ändå.

Fick besök av A med bebis idag åxå. En liten stund iaf. :) *tackar*

Sen har jag inte gjort nåt mer alls. Tränat mina 5 minuter visserligen. Grymt jobbigt utan nån mat i kroppen. Men jag fixade det! *fnissar*
Sen låg jag i badet en stund med. Så nu är jag ren o fin med. Så bra så.
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen/natten. Försöka knåpa ihop ett  mail till han som kanske ska få tatuera mig. För ringa vågar jag ju inte. *asg*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad ska du tatuera...nyfiken

Och hos vem?



2008-07-23 @ 22:13:07
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Anna

Nästa gång får bebis stanna hemma tror jag ;-) så man slipper åka hem efter en timme igen!! sådetså!!

2008-07-27 @ 17:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0