24/7

VEM i hela världen väcker någon tidigt på morgonen för att berätta att "lilltjocke" (som hon en gång kallade henne) i Pantertanter är död?! Jo U! Vad vill hon jag ska göra åt saken? Skicka blommor? *fnissar*
Jaja, får väl sörja lite idag då. För hon var en förbannat rolig tant den där Sophia. *asg*

Tänkte att när jag nu blivit väckt tidigt är det bäst jag somnar om igen. Men givetvis dök vaktisarna upp här och började klippa gräset. Kan man inte göra sånt på kvällarna?! *muttrar* Visserligen jobbar dom ju inte kvällstid. Men jag skulle ju kunna klippa gräset här. Om dom går med på att sänka min hyra rätt rejält. För jag får ju klippa allt med en sån där liten som man går bakom.
EN gång har jag kört åkgräsklippare. Efter den gången sa min pappa: ALDRIG MER!
Kan jag inte förstå för jag tyckte det gick skapligt bra tills jag tryckte på gasen i stället för bromsen och hamnade mer eller mindre inne hos grannen. Det var då, efter att ha sprungit ikapp mig och lyckats stanna mig, som han skrek aldrig mer. *fnissar* Men man kan ju inte bergära att man ska kunna på bara ett försök.

*fnissar igen* Har oerhört roligt såhär på morgonen måste jag ju säga. Satt och tänkte på den där fåniga reklamen för tv8. Dom säger nåt i stil med att om man inte ställer in den kanalen kan den där Lars Adaktusson komma och sätta en snigel på ögat. Jojo... Men det roliga är att sen säger dom att om man nu har gjort det så kanske han kommer nyfriserad och FLOTTIG och förför min fru. Nu har ju jag ingen fru så jag är inte det minsta orolig. Och jag vill inte ha honom här alls. Men det roliga är ju att jag hela tiden som reklamen gått (och det är väl ett tag nu) har TYCKT att dom sagt flottig. Men tydligen säger dom FLIRTIG?! Jag som undrade hur dom kunde locka med en nyfriserad och flottig Lars Adaktusson.... *asg*

Våra "patetiska" år på tv nu. Eller bästa. Det heter ju tydligen så. Men vilken fånig serie. Jag tittar visserligen när jag inte har nåt bättre för mig. Men ska man hänga med i den serien räcker det ju med att titta en gång i halvåret kanske. För det händer ju ingenting alls. Och nu tror jag dom försöker härma LOST lite med. För nog fan sitter hälften av dom fast på en öde ö. *suckar*
Mycket märkligt att dom kunnat hålla liv i den serien i så många år som dom gjort. Om jag inte minns helt fel har det hållt på i över 40 år nu. Helt sjukt ju!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Naturligtvis måste vi "sörja" lilla Sofia idag...Tänkte på dig direkt när jag läste om det i ÖB...f

Hade velat sett dig på åkgräskipparen..asg

Längtar tills imon..Pappa å jag ska snart åka in t R med bilen...
snyft*

2008-07-24 @ 12:06:17
Postat av: Tiagirl

Va fan är Pantertanter?! Våran blivande klubb? :)

Tur för dig att DU inte ringde till mig. Fast jag var ju vaken iofs. (funderar över vad jag kan tänkas att ringa och berätta för dig i morgonbitti???)



Åh va jag har ont i huvudet!!!!!! Nu ska jag sova för IDIOTEN har tagit med ungarna till sjön tror jag. BARA för jag sa att vi skulle åka dit nu när jag kom hem, med fika osv. Dom blev jätteglada... :/

Den satans jävla idioten ska jag ge nackskott för allt möjligt när han visar sig sen. Synd man förmodligen dör på ett skott.

2008-07-24 @ 12:59:44
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0