25/7

Här går man upp vid 8:30 för att U sagt att vi ska åka vid 9:30 till F-staden. Trött som ett as eftersom jag inte somnade förrän 4 typ.
Så ringer hon vid 9 och säger att sambon är sjuk! *muttrar* Lite feber har ingen dött av. Och man kan visst ta hand om sina barn trots feber. Sådetså! :)

Så nu har jag varit på apoteket i stället. Och pressbyrån.
Träffade Marina på apoteket. Har inte träffat henne på ett par år nu. Kul! Hon hade precis fått barn nr FEM (hur fan orkar hon???) och skulle minsann iväg och gifta sig idag. Bara sådär. Ovanför biblioteket i Borgholm. Stort grattis till henne.
Dom måste ju ha varit ihop i evigheter nu. Sen -95 då, eller nåt.

Jaha! Får väl sitta här och vänta en stund till och se om U får liv i sin mesiga sambo! *fnissar*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Då får man hoppas att barnen aldrig blir moderslösa.



Skaffa körkort så du får ett eget liv!!!!!!! Det är ju såååå underbart!!!!!!!!! Med körkort och ta sig menar jag!

2008-07-25 @ 15:12:11
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Camilla

Okej..

Vad betyder det?

Jag har faktikst hört många som varit hos nån på Öland, och att han är duktig.

2008-07-25 @ 20:38:35
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack för i går...Det var mkt kul...Å tack t systeryster som förbarmade sig över mina barn så vi kom iväg....Med tanke på hur dålig D va...mespropp

2008-07-26 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0