2/7

Godmorgon! Eller god fm kanske.

Bäst jag förklarar mig så inte fler än Tiagirl får för sig att jag är gråhårig bara för att jag råkade ha 3-färgat hår.
Så är det inte alls. Utan jag hade min naturliga röda i botten. Alltså min utväxt. Sen kom det ytterligare en röd färg. Och sen sitter mitt gamla svarta kvar längst ut. Här finns inte en tillstymmelse till grått hår. Bara så ni vet!

Jaha. Uppe är vi iaf. Barnen har ätit. Dom är insmorda (heter det så?) och påklädda med t-shirt och shorts. Nästan så jag måste upp och måla kors i taket. Fick dom själva välja skulle dom nog (iaf lilleman) ha vinteroverall på sig. :S Mycket märkligt eftersom när det väl är vinter och kallt ute, då ska dom inte ha så mycket kläder.

Vet inte riktigt vad som står på schemat idag. Har väl säkert ingen ork till nåt idag heller. Så fort jag anstränger mig lite börjar jag ju hosta som en idiot.
Som jag sa till en herre på jobbet häromdan när han sa att "dom" plågade ihjäl honom. Det är MIG "dom" plågar ihjäl.
Jag har feber, näsan är som ett öppet soll, jag hostar så jag nästan pissar ner mig och dessutom har jag världens största munsår!
Han skrattade glatt, som han alltid gör! :) Man KAN skoja med honom.

Planterade om mina taklökar i en balkonglåda igår. Så nu slipper jag köpa blommor till den varje sommar. :) Stilrent och lättskött. Nu måste jag bara hitta lite andra sorters taklökar till dom andra 2 lådorna jag har. Kollat lite på tradera efter lökar men hittar ju inga jätteannorlunda.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Köpte på Blomsterlandet nu sist. En som var väääälfylld(och hoppsan, det trillade loss några från andra och ramlade i min kruka!)och massa bebisar på. Så den ska jag sprida lite i ett stort fat. Jag har en söt nästan lite ranka, kan ta kort så får du se.



Jag är så fascinerad av mina gråa hår!!!! Synd jag inte är svart av mig själv för då hade jag inte färgat över dom! Men jag står ju inte ut och va vanlig i håret bara för att se huuuur gråhårig jag är!!!

Pappa va ju grå, vit redan runt 25 och farmor var ju det som jag ungefär.

2008-07-03 @ 09:26:00
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Kom hit på lördag eller söndag så åker vi till Rusta i Västervik!!! stjärnatyckerbestämtstjärna



:)

2008-07-03 @ 15:29:22
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0