27/7

45° på balkongen! Jag är glad att jag inte lånade barnen idag för att åka till Ölands Djurpark. Det hade slutat med att jag dött av värmeslag ju. Nu är det verkligen ÄCKLIGT varmt! Och jodå... Man FÅR gnälla på värmen. Iaf jag. Jag gnäller på allt som jag vill. :)

Vi kom iväg till F-staden i fredags iaf. Trots "mesproppen". *fnissar* Fast egentligen är det ju U som är mesproppen.
Iaf så passade moster barnen när vi åkte.
Handlade väl inget onödigt tror jag. Inget sådär jätteonödigt iaf. Mest mat som jag sagt från början. Så nu har jag middagar till barnen tills nästa lön kommer iaf. Och frukost med för den delen eftersom dom bara äter mackor ändå.
Ett rosa fint pannband köpte jag till mig själv. Det var väl det som var mest onödigt isf. Men det kostade väl inte mer än 25:- så det var ju inte så farligt. U hittade en kjol (som jag ville ha) och jag berättade ju genast att hon inte passade i den. *fnissar* Men o andra sidan gjorde ju inte jag heller det. Och inte betalar jag 300:- för en kjol. Hur snygg den än är. 200 hade ju varit ok. Men helst skulle den ha kostat 100. *snål*

Hmm, har fått tillbaka mina utslag igen. Inte jättemånga, jättestora som det var sist. Men nog fan dyker dom upp lite här och var, lite då och då. Men jag hoppas att det inte blir som sist med dom. Nu håller dom sig mest på händerna och fötterna. Och det är väl inte så farligt med tanke på att dom sist satt i hela ansiktet. Och på öronen då. Så det såg ut som blomkålsöron. Verkligen en dröm att vakna på morgonen med såna öron. Och med utslag runt ögonen dessutom. Såg nästan ut som en blandning mellan elefant och panda. Bäst jag vräker i mig allergitabletter så det inte händer igen!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Skulle oxå åkt t djurparken idag,men det e ju alldeles för varmt.....Ska t R med bilen idag så det får bli en tur t 4 H-gården m barnen ist :-)Ölands Djurpark finns ju kvar v 33 när alla äckliga turister åkt hem muttrar

2008-07-28 @ 11:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0