3/7

14 1/2 timmar utan treo nu! Så förbannat duktig jag är.
Bestämde i morse att det skulle bli min sista treo. Igen. Får se hur länge jag klarar mig denna gången. Men jag har inte råd. Och det är ju inte bra, oavsett vad min läkare säger.

Fortfarande förbannat OFF fortfarande. Trött, seg... Fattar inte alls som sagt vad det är med mig. Men jag hoppas jag snart blir mitt gamla vanliga jag igen. För även om det inte var nån vidare fart och fläkt på mig innan så var det fan så mycket bättre än detta.
Igår fick jag visserligen lite gjort här hemma. Men hjälp av barnen. Dom plockade och jag dammsög och moppade.
Idag har jag inte gjort nåt alls. Jobbat. Och sen har jag väl mer eller mindre legat på soffan och läst resten av dagen. Tittat lite på tv med. Vilket jag ska göra nu igen. Hells Kitchen börjar ju igen. Och det vara måste jag se. Han är förbannat rolig han den där, hmm, Gordon Ramsey tror jag han heter.

22:54

Aj aj! Fy fan vad ont i huvudet jag har. Känns förbannat upplyftande att veta att jag ska ha det såhär i minst en vecka nu. :(
Tur jag är ledig nu fre-sön iaf. Om dom inte sms:ar imorrn och vill att jag ska jobba förstås. Jaja.. Jag överlever nog detta med. :)

Nu ska jag ta och kravla mig bort till sängen tror jag. *gäspar stort*

Natti!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Va duktig du är... :/ Som sagt, nåt bra är dom ju inte direkt. Men att börja morgonen utan kan jag inte föreställa mig, har ju så ont i huvudet då så jag mååååste ju. Det hjälper fortare än ipren iaf. Tror jag. övertygad



Jag ska börja trycka i mig rosenrot igen och kanske köpa järntabletter, mitt sjuka trötthet måste ju bero på nåt. Och det låter lagom enkelt.



Det är bra att låta barnen hjälpa till!!! A och N brukar nästan slåss om vem som ska få göra vad!!!! Sist fick nova dammsuga men det krävs nog lite träning för, blev ju inte så bra direkt! :)

2008-07-04 @ 09:08:07
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Ullis

"keep up the fight against the evil treos"....s med tanke på hur förbannat envis du e med allt annat BORDE det gå som en dans för dig att sluta med treo...



Jag håller på dig...



Chefen var förbi hos R nyss, ropade om jag skulle jobba imonbitti, men hon bara vinkade glatt...om inte jag får jobba kvalle ska ingen annan få det heller (du isåfall m tanke på din ekonomi)....

2008-07-04 @ 17:46:53
Postat av: Ullis

ska inte du oxå prova rosenrot som E ? jag kan köpa åt dig om du e villig att testa....



Fick namnsdagsblomma av Eva-Lena idag!?!

2008-07-04 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0