5/7

Fy f*n! Jag har så satans ont i ryggen så jag tror jag dör snart. Helt sjukt. Men jag har ju haft denna mysko smärtan innan 2 ggr. Och det i samband med att jag slutat med treo. Givetvis.
Börjar i svanken och gå ner i arslet och vidare ner till baksidan av låren. Ena stunden gör det skitont. Nästa känns det som att det "kryper" i hela kroppen. Lite som växtvärk som man hade när man var liten. Kan inte sitta, kan inte gå, kan inte ligga. Så vad fan ska man göra?! *suckar*
Linus hittade 2 tabl häromdagen som Tiagirl hade glömt, eller tappat. Tramadol eller vad dom heter. Så igår tog jag en i förhoppning att det skulle hjälpa. Och visst, en liten stund var smärtan borta iaf. Tog en i morse med. Men jag har lik förbannat skitont nu.
Men vaddå? Skulle det vara smärta som kommer av abstinens? Kan det omöjligt vara. Men betyder det då att jag egentligen har så förbannat ont men att jag inte märkt det innan för att jag knaprar treo hela dagarna? Så kan det inte heller vara eftesom jag vet att detta går över om en vecka. Har iaf gjort det innan.
Skitsamma. Det är väl bara till att stå ut. Men det är inte kul när det gör så ont så jag mår illa. :(

Annars händer det inte mycket i livet just nu. Fortfarande skittrött. Låg. Off. Vill inget. Orkar inget.
Ligger mest och läser tycker jag. Men snart är mina böcker slut igen. Så jag får hoppas att min tröttperiod åxå är slut snart.

Nästa vecka är sista veckan att jobba. Sen har jag SEMESTER! På riktigt! Visserligen bara 3 veckor. Har inte råd med mer. Ska bli skönt iaf.
Fast känner jag mig själv kommer jag bli nojig efter första veckan och vilja börja jobba igen. Jag är ju ingen "gå-hemma-människa" direkt.

Min käre katt har tydligen varit hos nån granne (eller flera) och kissat revir. *skäller* Så nu är dom arga och jag MÅSTE genast kastrera honom. Frågan är bara för vilka pengar. :S Tycker nog att grannarna kan skramla ihop lite då. :)
Konstigt bara att han aldrig nånsin gjort nåt sånt här hemma?! Fast dom kanske inte gör sånt hemma hos sig själva förstås. Jaja... Jag får väl se vad som händer. Risken är väl att dom tar och avlivar honom om jag inte gör nåt åt det snart. Vet att andra personer har gjort så. Fast i andra området. Men nog är det märkligt att man helt enkelt kan gå ner och avliva någon annans katt bara sådär.

Ja just det. Nu är sommaren här. Sol hela tiden. Och jättevarmt. Fast igår och idag har det iaf blåst lite ute. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

antar att inte du heller fick jobba kvalle i helgen :-) ELLER ?! Vart e du förresten ?



Du JOBBAR väl inte KVALLE asg

2008-07-05 @ 13:23:06
Postat av: Tiagirl

Jobba kvalle? Låter snuskigt... :/



Folk kan omöjligt "få" avliva andras katter... DET är ju typ dyrare än kastrering så be dom göra det istället! :) För man kan inte gå och SKJUTA katter till höger och vänster!!! Fast enligt "lag" har han väl ingen ägare, utan halsband/märkning...



Inte kommer han sluta pissa för det. DOM får göra kattsäkert.

2008-07-05 @ 17:06:15
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0