6/7

Nä... Det är inte ett dugg bättre idag minsann. Har fortfarande lika skitont i ryggen och i benen. Fattar inte hur det kan göra så ont. :( Vaknat nån gång i timmen hela natten och varit tvungen att gå upp och gå runt lite. Sen lägga mig och hoppas på att somna fort innan det börjar igen. *vansinnig* Ska ALDRIG mer SLUTA med treo. Vilket tyvärr betyder att jag heller aldrig kan börja med treo igen. Men det känns förbannat lockande att cykla till apoteket det första jag gör imorrn bitti. :)
Varit och hämtat Panodil på jobbet nu. Desperat! :) Får se om det funkar lite grann. Hoppas det iaf.

Barnen är ute och spelar? kula. Snart dags att laga lite mat. Kanske kan orka med disken åxå. Sen får det vara för idag. *suck* Får ju inget vettigt gjort när det är såhär.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Äh...har ju inte med treona att göra heller!!! Du har antingen fått Restless Legs, såna knutor som jag har i höfterna(som gör att man bara inte kan va stilla el låta bli å spänna musklerna), ischias eller nåt annat!!!

Annars tycker jag du snarast tar kontakt med treo-tillverkarna och talar om vilka biverknar du får! :D

EFTER du slutat tom! ;)

2008-07-06 @ 17:18:58
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0