7/7

*muttrar åt Tiagirl* Ska man behöva börja dagen med att försvara sig här eller?!
Ja, jag äger en pelargon. Men inte står den I mitt köksfönster! Tycker ju inte ens om pelargoner. Fast just denna var ju fin. Dock har JAG inte köpt den själv.

Treo treo... Ska jag verkligen behöva sluta helt nu då eftersom Tiagirl tydligen ska slå mig i att sluta?! Jag som tänkte cykla till apoteket innan jobbet idag. :S Fast jag är så övertygad om att bara för att hon har klarat sig utan en idag på morgonen så kommer hon snart ta en iaf. Sådetså! Vilket betyder att jag åxå får. Och nu behöver jag verkligen. Har fortfarande grymt ont i ryggen.. Och ikväll ska jag ju jobba. Och jag kan ju inte jobba om jag var och varannan minut måste antingen sätta mig ner eller lägga mig eller vad som. :S
Jaja... Vi får väl se vad jag gör!

Usch... Har inget att säga, som vanligt...

12:43

Nä, denna gången gick det inte. Jag har köpt treo. :( Förbannat dumt, jag vet. Men när ryggen bara blir värre och värre så funkar det inte. Visserligen var min tanke att köpa nån annan sorts värktablett men när jag stod där nere så gick det ju av bara farten att säga; - Ett rör treo tack.

13:22

I´m back!! Nu har jag inte ont! Så skönt! :) Bara lite öm. Men det kan jag ju stå ut med.

 Min pelargon. Som INTE står I köksfönstret! :)

 Min "doktor" har börjat ta sig bra nu!

Jaha... Halv två snart då. Börjar jobba kl 15:30. Barnen får följa med till jobbet så hämtar pappaB där. Känns onödigt att lämna dom på dagis/fritids för den korta stunden. Han ska ju hämta dom vid 16:10.
Nu har jag bara denna veckan kvar att jobba. Sen är jag ledig i 3 veckor. Känns oerhört konstigt tycker jag. Vet inte alls vad jag/vi ska hitta på. Men vi måste nog åka till Ölands Djurpark en dag iaf. Fast jag tycker det är förbannat svindyrt att gå in där. Iaf för mig som inte har så mycket utbyte av det. Förr åkte man ju massa karuseller och så. Men det vågar jag ju inte längre. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0