Fortfarande 29/7

Storeman berättade igår att i Augusti när dom ska på bröllop skulle han minsann få åka limfosin! Glömde ju bort igår vad han hade kallat det och fick fråga honom i morse igen. Men han sa ju samma! Kanske dags att jag berättar för honom att det inte heter så utan att det heter limousin. :)
Men han säger ju så sällan fel den killen så man måste ju passa på att njuta av skadeglädjen lite. *fnissar*
Visserligen lyckades han en gång till igår med att säga fel. Han undrade om jag hade HÖRIT att pappaB och hans flamma skulle förlova sig. Och det hade jag givetvis inte hörit. Men nu har jag hört det. Betyder åxå att det förmodligen blir bröllop inom ett år. Om jag känner pappaB rätt. Undrar om jag blir bjuden?! *asgarv*

Stängde av tv:n framåt 3 inatt. Somnade väl runt 4 skulle jag tro. Men barnen var så snälla idag så. :) Lilleman var visserligen vaken rätt tidigt men han satt och tittade på tv. Och lekte med en nyckelpiga. Storeman vaknade inte förrän 10!!! Så ska alla morgnar vara. *tycker*

Påtal om nyckelpigor. Igår hade jag en här vid datorn. Han började med att krypa runt, runt, runt... Runt skärmen!
Sen fortsatte han ner på bordet och kröp längs kanten, fram och tillbaka, i flera timmar! Mycket märkligt djur. Rätt vad det var bara tvärvände han och gick tillbaka längs kanten. Precis som om det skulle ha varit någon osynlig gräns där. :)
I flera timmar gjorde han så.
Sen försvann han. Vart vet jag inte. Men lite tråkigt.... För det var ju ett snällt och trevligt husdjur. Och inte släpar dom hem fästingar heller. *s*



Lilleman är BLOND!?!?! Mycket märkligt när han var nästan svart i håret när han föddes. Tur iaf att han inte fick mitt röda hår!

Hmm, dum reklam igen.
Köp en 5-kilos tvättmaskin för endast... Jodå, JAG förstår att tvättmaskinen inte väger 5 kg. Men jag skulle tro att det finns många stackare i Sverige som tänker; Aha! En tvättmaskin som bara väger 5 kg. Yippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0