Har du någonsin:


Sagt nej till samlag? Ja
Varit medvetslös? Nej
Hånglat med någon riktigt ful? Inte ful i mina ögon
Hånglat med fler än 75 pers?  På en o samma kväll?? Är ni galna eller! Men under min livstid kanske. :S
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll?
Gjort något dumt? Något? Vart ska jag börja? :)
Gjort något du verkligen ångrar? Japp
Blivit full på ett släktkalas? Nä, går inte på såna saker
Varit full i skolan? Nej
Blivit portad ifrån en krog? Näpp
Varit otrogen? Japp
Varit nykter på nyårsafton? Frågan är om jag varit FULL någon? Tveksamt.
Slagit sönder en tv? Nä, det är jag för fattig för
Önskat att du var av det motsatta könet? Nej, det tror jag inte
Varit gravid? Ja
Fått barn? Ja
Överdoserat? Överdoserat vad? Tvättmedel eller? :) Överdoserar treo dagligen om inte annat
Åkt ambulans? Nä, men polisbil 2 ggr
Gjort något olagligt? Eh, jodå...
Blivit polisanmäld? Nä, jag är väl smart!
Slagit ner någon? Nä, men jag kan nog om jag bara är tillräckligt förbannad!
Skämts över dina föräldrar? Sen den dagen jag föddes. Iaf för "henne"
Skämts över dig själv? Jadå
Ätit ifrån en papperskorg? Visst fan har jag varit fattig. Men inte desperat! :)
Kissat ner dig av skratt? Inte i vuxen ålder iaf

Vem är den senaste som:

Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Barnen
Fick dig att gråta? Den förbannade tv:n som visar massa sorgligt!
Du gick på bio med? Amie, Tiagirl, Millan och Sofia
Du gick på stan med? Inte en susning.
Skällde på dig? Är väl aldrig nån som skäller på mig?! :)
Skickade ett e-mail? Stina

Random;

Har du sagt jag älskar dig och menat det? Eh ja?!
Bråkat med din flickvän/pojkvän? Ja
Tar du droger? Nejdå
Vad är du mest rädd för? Jag vet faktiskt inte. Det som händer, det händer...
Vilka kläder sover du i? Trosor eller naken
Vart vill du gifta dig? Vart? Jag vill inte gifta mig
Vad hatar du verkligen? Mycket
Har du Varit kär? Jodå
Är du ett hälsofreak? Jag? *skrattar så jag nästan pissar ner mig*
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Vill du gifta dig? 
Vill du ha barn?
Nu får det räcka faktiskt

Har du de senaste 48h:

Gråtit? Näpp
Köpt någonting? Näpp
Varit sjuk? Nä konstigt nog inte
Sjungit? Nej
Velat säga till någon att du älskar den? Velat och gjort
Träffat någon ny? Nya grannen eller? :)
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Ja
Kysst någon? Nej

Har jag:

Digitalkamera? Ja, men den är trasig
Telefon på rummet? Hmm, ingen hemtelefon
Mobil? Ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej, och har aldrig haft
Husdjur? Katt, men beståndet ska utökas om en vecka
Bra kompisar? Ja
Tar du receptbelagda mediciner? Nej, inte just nu. Tror jag inte iaf
Vem vill du fika med just nu? För sent att fika nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0