15/6

Här blir det inte mycket gjort. Vaknade vid 9:30 men gick inte upp förrän 10-snåret. Sen dess har jag bara plockat in disken och vattnat på balkongen.
Har minsann fått EN liiiiiten liten rosa blomma på nåt jag fick av Tiagirl. *orkar inte länka* :) Och säkert minst 5 små smultron med!
Däremot har nog alla mina penséer dött. Förstår inte alls varför för dom brukar ju kunna hålla sig hela sommaren här. Visserligen är dom ju inte så fina mot slutet men dom duger allt.
Men på tisdag, när jag är ledig äntligen ska jag plocka bort dom ur lådorna och sen ska jag ner med mina taklökar i stället. Så har jag "blommor" från år till år sen. *smart* Stilrent är det om inte annat. *tycker*

Hmm, det där med att träna på den där maskinen. Det är faktiskt jobbigare än man tror. Om man nu är så Ovältränad som jag är förstås. Nån annan skulle säkert kunna stå på den i 1 timme utan problem. Jag håller på att krevera efter ett par minuter ju.
Men 15 min igår iaf. Inte allt på en gång dock! Då hade jag legat på akuten nu. *asg*
Men om jag nu kör en stund om dagen kanske jag klarar mer och mer. Det är iaf vad jag hoppas på!
Och sen måste jag ge fan i negerbollar!

La mig i ett KALLT bad efter mitt lilla träningspass igår. Det var skönt. Sen efter det var jag helt slut ju. La mig tidigt med tanke på att det var lördag och att jag inte börjar jobba förrän 13 idag. Men det var skönt att få sova ut.
Natten till igår (i nättras säger dom på Gotland tror jag, låter bra tycker jag) sov jag nog inte mer än 2 timmar. Värdelöst att jobba kväll när man ska upp tidigt dagen efter. Låg ju och tänkte på ALLT. Och sen kom jag på att SOOOOOVA måste jag ju. Då var det kört. Men lyckades ju somna runt 4 sen nån gång. Och drömde om dom läskiga larverna på buskarna. Dom hade hittat ner till jobbet och satt utanför nästan varenda fönster där. *ryser*

Nähä.. Får väl göra lite nytta innan jag sticker till jobbet. Imorrn hinner jag ju inget för först jobbar jag till 16 sen är det grillfest med jobbet vid kl 18 tydligen. Hjälpte inte att säga att jag hade barnen hemma inte. För dom fick ju sååå gärna följa med! :) Men jag åker med U ner och hoppas på att hon ska hem i vettig tid så vi åxå får åka hem. *planerat bra*

Kanske återkommer. Kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Guuud va jag har missat mycket ALLA dom åren du INTE skrivit!!!! Man kan ju tro att du är född med tangenter i munnen! fnissar



Och nej om jag inte svarat innan, kom på det är så på alla nu att man inte kan skriva med stjärnor som man SKA.



Glöm bara inte spara allt du skriver sen i word eller nåt! :)

2008-06-15 @ 21:45:27
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0