18/6

http://www.olanningen.com/oland/kort_fakta.html

Så! Nu slipper jag konstiga frågor från Tiagirl! 
Det andra var tydligen för mycket fakta för henne! *fnissar*

Min nacke håller på att gå av! Och dödstrött är jag. För att inte tala om huvudvärkig... *suckar* Som sagt, sluta med treo när man ska jobba tidigt dagen efter är inte alls nån bra idé. Och ändå försöker jag om och om igen. Men efter helgen... DÅ, då ska jag. Kanske. :)

Pratat med chefen angående den där resan till Tosselilla idag igen. Blev ju så nervös när jag såg vad inträdet kostade. Jag har ju inte direkt råd med att hosta upp 140:- per skalle. Men hon kollade upp det. Resa, inträde, lunch (lasagne eller pizza) och hamburgare innan vi åker hem bjuder dom på.
Så nu sitter jag i stället här och känner mig som nån jävla snyltare. För det finns många som har det fan så mycket värre än jag. MEN, jag gör ju det för barnens skull. Måste väl försöka tänka så. För mina barn är värda allt. Och lite till. Förutom dom dagarna dom driver mig till vansinne! :)

Om 6 dagar är det 6 månader kvar till julafton! Åh vad här ska pyntas då. *vill NU* :) Men först ska jag supa skallen i bitar (och åka polisbil hem igen *asg*) på midsommardagen!

Undrar om Kommunal försöker lura mig på pengar? Fick ett brev om en NYTECKNAD försäkring?! JAG har då INTE tecknat nån ny. Det är om dom har gjort det isf. Men det står minsann att jag ska betala 75:- i mån. Och det tänker jag då inte bara göra sådär utan att jag bett om det. Men jag är väl trög som vanligt. Säkert nån försäkring som ingår i fackavgiften. Men då kan dom ju inte skicka ut ett sånt brev och skrämma upp mig.
Jisses vad jag är insatt i sånt då. Jag som tror jag ska bli facklig jag. *fnissar*
Försökte ringa U som är fackombud på jobbet men hon satt ju hos bankfarbrorn och skulle låna några miljoner. Får ringa lite senare. :) Fast nu är det väl senare. Men ringer jag är hon säkert kvar där. Och blir sur för att jag ringer igen! *fnissar*

Imorrn måste jag ragga upp nån som kan springa på bolaget åt mig. Stängt på midsommarafton?!! Dåligt tycker jag. En sån dag när man tjänar så mycket pengar kan man ju inte stänga. I denna lilla hålan hade dom ju tjänat mer på den dagen än vad dom gör under hela vinterhalvåret skulle jag tippa på. Visserligen finns det ju ett gäng alkisar här nere. Men så jävla gott om pengar har dom ju inte!

*lyssnar noga* Vargen i skogen är tyst idag. Vad den ylade igår! Och ja, jag vet att det inte var min kåta katt som lät. För en gångs skull. Det måste ha varit en varg. Eller då kanske en stoooor hund som hade väldigt ont nånstans.
Tycker iaf att det låter mer exotiskt att säga att det var en varg som ylade hela natten här i lilla Borgholm! :)

Barnen kom upp med lite saker igår (från granne M) som vi kunde kasta, lämna på Kupan, sälja eller vad vi ville. Bla ett par fina inlines i strl 42. Men kors i taket! dom var ju helt perfekta för mig. Trots att jag har betydligt mindre strl. Så nu ska här övas. På NÄTTERNA, när ingen kan se mig. *fnissar*
Det första storeman sa till mig när jag provade dom var; -Nu måste du köpa en hjälm med!
*fnyser* Jag är väl ingen mes heller! Fast det kanske blir annat ljud i skällan när jag måste gå till jobbet helt sönderskrapad över hela kroppen. ;)

15:38

*lyssnar* Nä men för f*n! Nu är det nån som ylar igen??? VAD är det för nåt konstigt?!!!

22:01

Men vad är detta???!!! Jag fick plötsligt, och då menar jag väldigt plötsligt ont i halsen och nu började jag nysa och snora med. Whoppi! Ska jag bli förkyld lagom tills midsommar då eller? För det är ju inget jag har planerat alls. Inte nu när jag äntligen får gå ut och festa! *muttrar*

Städat och donat nu. Massa sån där städning som inte görs speciellt ofta. Som verkligen behövdes. Men jag är då inte färdig på långa vägar. Fortsätter väl imorrn skulle jag tro. Nu orkar jag ju inte. Planerar att gå och lägga mig tidigt idag igen. Och vakna pigg och utvilad utan ont i halsen!

Och jodå... Den där vargen vi fått hit, han ylar fortfarande... Stackarn! :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!

är allt bra?

www.enlitentax.blogg.se

förresten har 2 tävlingar. delta gärna

2008-06-18 @ 15:17:06
Postat av: Amie

Fan vi skulle kunna åka runt på nätterna ju när ingen ser oss.. fniss Jag kan ta bolaget åt dig i morgon om du vill, Har iofs varit där idag men mina dagar e ju inte lika fulla som dina... Ring i så fall.. Kram kram Nu ska jag ta min Löve o åka in på bio.. barnfri Kvalitetstid...

2008-06-18 @ 18:57:13
Postat av: stina

det e ingen varg.........det e greven som satt på sig sin nya bikini o blivit kåt

2008-06-18 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0