19/6

Nu för tiden kan man ju göra det mesta via nätet. Vad jag undrar är om man kanske tom kan beställa en helt ny kropp? En som är FRISK och FUNGERAR som den ska. *muttrar* För jodå, nu var det dags att bli sjuk IGEN. Fick ju ont i halsen igår. Och nös ett par ggr. Vaknade i morse med en "underbar" huvudvärk, genomförkyld och ont i hela kroppen.
Jag nyser (vilket jag tycker om) hela tiden, hostar och näsan rinner. Näsan ja.. Den är ju ett kapitel för sig. Jag kan omöjligt förstå hur det kan komma så mycket skit ur en näsa. I så många olika former. Mer eller mindre hela tiden.
Tror minsann jag föddes för att plågas till döds!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Snor

Nyttigt att äta snor? *går och spyr*

Försöker få tag på pappaB. Har nåt litet svagt minne av att han sa att han jobbade KVÄLL imorrn. Isf kan han ju faktiskt ha barnen på fm när jag jobbar. *tycker* För så jädra roligt kan det ju inte vara för dom att vara med mig på jobbet. Händer inte alltför mycket där faktiskt. Inget som intresserar dom iaf. Visserligen inte mig heller.

Senare!

Nähä... Han jobbade visst inte kväll. Jaja. Barnen överlever nog ännu en dag på mitt jobb. :)

Kommentarer
Postat av: stina

tänk possitivt för en gångs skull.........du har ju gratis mat kanske en hel vecka

glad midsommar å krya på dig

ta det lugnt o åk ingen polisbil.

2008-06-20 @ 07:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0