1:a Juni!

Nu är det sommar minsann. Redan juni. Och snart är det bara ett halvår tills julafton! *längtar*

Jobbat hela dagen då. Eller inte hela. Var ju ledig mellan 11:30 och 16. Men då blev inte mycket gjort. Slappade mest på soffan. :)

Ledig imorrn då. U kommer och hämtar mig vid 7:15. Yippie vad kul att gå upp så tidigt när man äntligen är ledig. Och speciellt nu när jag inte egentligen behöver åka till Kalmar. Har ju inte ens en liiiiten prick. Inte en tillstymmelse till utslag. Kommer ju få skämmas när jag kommer in dit imorrn. :)
Det var väl förmodligen som alla 3 läkare sagt till mig, nåt psykiskt. Men lite konstigt eftersom jag själv ansett att jag mått bra nu sista tiden.
Men dom ska iaf få kolla lite imorrn. Typ pricktest eller så. Utifall att.

Jag är en liten snorkig snärta! *fnissar* Det var vad en tant på jobbet kallade mig idag. Tror dom fått solsting hela högen där borta för ikväll var dom inte alls roliga att ha att göra med. :/

Borde lägga in tvätten på sin plats (den är iaf hopvikt nu), träna, duscha och sen gå och lägga mig. Får väl se vilket av det som sker ikväll.

Kommentarer
Postat av: Amie

Träna vadå?? Skönt att alla prickar försvunnit nu, Jag måste in o kolla mitt exem me ju, har fått lite i nyllet o under armarna... :( Lycka till i morgon då... Kram

2008-06-02 @ 00:02:33
Postat av: Lorei

Snorkig snärta! Ja, det var ju passande. asg

2008-06-02 @ 00:03:11
URL: http://lorei71.wordpress.com
Postat av: Micke

Rolig läsning ett bra tag...passade super iom att ja nyss läst ut min Koontz

Ha en bra kväll...lycka till me bingon o hoppas de inte e böldpest du fått (troligen nått trevligt ViRuZz)

Kram/Micke

2008-06-02 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0