2/6

Hallå!
Bättre sent än aldrig.

Har varit i Kalmar idag då. Och i Färjestaden en sväng med.
Gick väl bra på hud. Fick väl inte höra så mycket annat än vad jag fått höra innan. Förmodligen var det mina Sertralin som utlöste det hela. Samtidigt som jag kanske har varit stressad. Hon trodde inte att det berodde på mina treo iaf eftersom jag nu ätit ganska många dom senaste dagarna och ändå inte haft några utslag. Men annars var treo en tablett som man lätt kunde få urtikaria (som det så fint heter) av.
Att dom är borta just nu, trots att jag inte äter Betapred, är ingen garanti för att dom inte kommer vilken dag som helst. Och om jag får dom igen får jag inte äta mina älskade Betapred utan helst ska jag väl gå och se ut som ett monster. :/ Fast nu fick jag en ny allergitablett utskriven i stället för mina andra jag haft, som inte hjälpt. Ny dyr rackare som jag inte minns vad den heter.
Tog lite blodprover och så ska vi höras via telefon om 2 veckor för att se om det fortfarande är bra eller om det blivit sämre igen. Är det sämre ska jag tillbaka igen. Typ. :)

Struntade i (låter fånigt men skriver jag sket i så klagar väl nån :)) att åka till Citygross. Eftersom vi skulle till f-staden sen. Kan ju inte gärna ha massa mat ligga i bilen i solen. :/ Så jag "storhandlade" på Ica Kvantum i stället. Jag som bara gnäller på Icas priser hela tiden. :) Men, det var helt ok faktiskt. Tycker att jag fick mycket för pengarna. Handlade för 1000:- typ. Och nu räcker det ju ett bra tag. Förutom att man måste köpa typ mjölk och bröd och annat.
Hittade ett fint pannband (rosa med döskallar) och ett nytt läppglans. Det var väl vad jag "unnade" mig idag.
En sväng till ÖB hann vi med åxå. Passade på att köpa "mitt" schampo och balsam där eftersom det är billigt. Och en hink till mina metallburkar. *duktig sopsorterare* :D

Anna!! Nu kan du komma och fika igen! Har minsann köpt nytt kaffe till dig. *fnissar* Var nog inte en dag för tidigt.

U! Vart i hela friden tog dom dära "bröden" vägen åt? Jag köpte tydligen inga. Dom där hårda som jag fick äta för att dom var nyttiga. Det andra brödet (åxå nyttigt) var gott. Faktiskt! :)
Tack för en trevlig dag förresten!

Sitter här med sprängande huvudvärk nu. Som inte ens går över med treo. *suckar* Vet ju att om jag lägger mig med sån värk så vaknar jag med den åxå. Och jag har ingen lust alls att ha ont imorrn!

Idag kom barnen hem med. Så snälla och trevliga så. :) Men det är dom ju alltid på måndagen.
Imorrn är vi lediga. Eller iaf jag och Lilleman! Storeman ska ju till förskolan. Men SNART är det sommarlov. Så skönt att få vara ledig på sina lediga dagar äntligen. *ser fram emot*
Vet inte alls vad vi ska hitta på imorrn. Behöver röja igen här hemma. :( Men jag har ingen energi alls till sånt. Men får väl ta ett litet ryck imorrn.

Orkar inte mer nu...

Natti!


Kommentarer
Postat av: Soffi

Vi är åxå lediga idag, ni kan väll komma ner en sväng??

2008-06-03 @ 07:34:46
Postat av: Anna

Åh det va ju som sagt inte en dag för tidigt!! =) kommer gärna bort och dricker kaffe, har ju ändå inget annat för mig!

2008-06-03 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0