26/6

Här är lite bilder sen igår!

Såja.. Nu åkte barnen. Och jag ska försöka ta mig till apoteket och Hemköp för att införskaffa hårfärg.

17:58

Sådär ja. Treo, hostmedicin och hårfärg införskaffat.
Hmm, vad i hela helvete har dom gjort med mina treo tro? Smakar inte alls som det har gjort under alla andra år jag tagit såna. Eller kanske det var min hostmedicin jag tog precis innan som fick det att smaka konstigt? Men ska dom fortsätta smaka såhär blir det iaf väldigt lätt att sluta med dom. :S Smakar som panodils brustabletter eller nåt.
Inte står det några förändringar på dom heller så det är nog samma. Bara jag som har annorlunda smaksinne idag.

Jodå, gårdagen var bra. Men usch vad nervös jag var innan vi kom iväg. Eller, enda tills vi kom fram till Tosselilla. Men väl där insåg jag att det kanske inte alls var så farligt faktiskt.
Barnen åkte karuseller, badade, tittade på djur, klättrade i Tarzanskogen, köpte lotter, åt sockervadd... Ja ni vet. Allt sånt där som hör till när man är på ett sånt ställe. Och dom var så nöjda så.
Jag varken åkte karuseller eller badade! Det var ju såååå kallt ju! Men framåt em blev det riktigt bra väder faktiskt.
Så jo! Vi är nöjda och glada och skulle nog våga åka iväg nånstans igen! Typ djurparken lite senare i sommar iaf. :)

Här regnar det nu. Igen. Men vad gör det. Får gärna vara skitväder hela helgen eftersom jag jobbar hela helgen.

Vad får dom att tro att jag vill ha ett Härjedalskök??? För idag fick jag reklam igen om det. Nu ville dom att jag skulle komma bort till Ica när dom står där någon dag och titta. Dom är ju inte kloka. Vill jag ha ett nytt kök väljer jag väl ett "Borgholmskök" om det nu hade funnits.

Folksam är om möjligt ännu dummare! Pratade med Stina idag. Dom hade dragit för hennes nya försäkring trots att hon sagt upp den. När hon sen ringde upp och ville ha tillbaka sina pengar GÅR det INTE. Enligt dom. Inte förrän nästa månad. IDIOTI! Men eftersom jag efter mycket om och men åxå fick min lönespec idag och såg att dom dragit pengar även om för mig så kommer dom inte att få det lätt imorrn när jag ringer. För jag SKA ha tillbaka mina pengar med en jävla gång! Inte nästa månad eller nästa år. För det är fortfarande dom och facket som gjort fel. Och det ska då fan inte drabba mig! Det kan dom ju ge sig f*n på.
Det ska väl inte vara så svårt för dom att betala ut min lilla summa nu i stället för nästa månad. Isf ska jag ha en vääääääldigt bra och väldigt trovärdig förklaring till varför det nu inte går. Och även om det låter trovärdigt får dom ju lösa det problemet och ända betala ut mina pengar. Annars kommer det stå dom dyrt. Sådetså!

Och... Det var nog min hostmedicin som gjorde att treon smakade illa. För nu smakar den som den ska igen. *tackar och bockar*
Synd bara att jag hann hälla ut en hel och hälla upp en ny för att inse att det smakade lika illa just då. Inte förrän en halvtimme efter blev det normal smak igen! :)

Hmm... *muttrar* Loggade in på Lunarstorm där jag inte varit på länge nu. Och hade fått ett mail från en kille som är 23. Och han ville tydligen väldigt gärna prata lite med mig eftersom han tyckte att jag var (hör och häpna nu) en sexig, äldre, kvinna! Hmm, och sen när räknas jag till dom ÄLDRE? Och KVINNORNA? Jag är ju en ung flicka ju!

Kommentarer
Postat av: annie

pratade med linus idag, han var jätteglad över att ni varit på tosselilla och de blåa slajmet haha

2008-06-27 @ 21:06:26
Postat av: Tiagirl

HAHA!!! På Lunar är alla KVINNOR över sjutton år ÄLDRE!!! Mer eller mindre nära döden bara! ;)

2008-06-28 @ 14:04:09
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0