27/6

Morrn morrn!

Tänk om man en endaste morgon under sitt liv kunde få vakna och känna; Fy fan vad allt är bra idag!
Men nädå... Det har nog aldrig hänt. Antingen har jag ont, nånstans eller "gärna" i hela kroppen. Idag är det bara nacken. Men det räcker.
Och som om inte det vore nog. Så fort jag vaknade kände jag att det var något konstigt med min läpp. En känsla som jag mycket väl känner igen. En lite stickande känsla. Jodå... Nog F*N har jag fått ett förbannat MUNSÅR igen! Så typiskt. Får ju alltid det när jag är förkyld. Nästan iaf. Så nu sitter jag här med zinkpasta i halva ansiktet och hoppas på att det försvinner fortare än jag hinner blinka. *morrar*

Nu ska jag försöka piggna till sen ska jag ta tag i alla räkningar och diverse andra betalningar. Så det blir gjort.
Sen kan jag ju underhålla mig själv med att tänka på hur fattig jag är igen. :(

Kommentarer
Postat av: stina

någon gång ska vi väl för h-vete bli rika. kanske vi vinner på tipset i helgen.

har satt in pengar till dig för både mig o A-M för 2 helger.

2008-06-27 @ 13:28:45
Postat av: Lorei

Usch, såna får jag oxå... muttrar Varje månad när jag ska ha mens så kommer de som ett brev på posten. :(

Jag använder den där salvan de gör reklam för på tv, vad den nu heter. Svindyr (99:- tror jag) för en yttepyttetub! Men faktum är att den faktiskt hjälper. Om man sätter på den direkt när det börjar pirra och sen tar på lite då och då så blir blåsorna mindre och försvinner snabbare. Dessutom syns den inte så man slipper de stora vita kluttarna med zinkpasta. Och den där lilla tuben har faktiskt räckt i snart ett år, så det är väl värda pengar. Rekommenderar jag skarpt! Och som bonus... använder man den ordentligt så blir de där utbrotten mindre och mindre för varje ggn. Det har tom hänt att det har hoppat över ngn ggn! Det du!

Så om du har råd så köp en sån.

2008-06-27 @ 17:45:59
URL: http://lorei71.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0