28/6

Åh! Vilken jävla natt. Gick och la mig vid tolv typ. Och spelade lite. Blev trött och tänkte att nu kan jag sova. Säkert! Somnade efter 5 nån gång. *skitsur* Jag har hostat, nyst, vridit, vändit (heter nog inte alls så), kissat, tagit hostmedicin, tagit astmamedicin... You name it! hela satans natten. Men sen fick jag iaf sova till 9:30 eller nåt.
Eller, då var jag tvungen till att gå upp. Annars hade jag sovit tills dom ringt från jobbet och undrat vart jag var när jag skulle börja kl 13. :)

Som sagt. Jobb ikväll igen då. Till 21:30. Sen jobb imorrn med. Fm. Måndag är min lediga dag. Fast inte nu längre för dom ringde idag och frågade om jag kunde jobba då med. Och jag är ju sååå snäll och ställer alltid upp. Nästan.
Nu var jag ju tvungen eftersom det var sista chansen att få ihop några extra timmar denna månaden. Och det behöver jag verkligen. Har väl fram tills nu bara fått ihop 7,5 timmars fyllnad. Så 6 timmar till på måndag är ju inte helt fel. Då överlever jag nästa månad med trots att jag har semester. :)

Skickat Stina till apoteket idag. Eller, hon skulle ändå ner. Så hon ska köpa sån där munsårssalva som Lorei tipsat mig om. Nu är det väl visserligen för sent eftersom munsåret har hunnit göra sig väldigt mycket till känna. Men det kanske kan lindra nåt och sen har jag ju salvan hemma tills nästa gång. För inte är jag optimist och tror att jag aldrig ska få nåt igen. Men önska kan man ju.
Ibland går det ju faktiskt ett par år emellan mina munsår.

Hmm, snart dags att göra sig i ordning för jobbet kanske. Ser verkligen fram emot en kväll med gubbar som skriker och tanter som är sura. :/ Men men!
Idag ska jag iaf komma ihåg mina treo. Igår fick jag ju inte med mig dom... Tur jag bara jobbade 16-21. Jag överlevde ju!

17:50

Jag jobbar! Med munsår, men nu åxå med världens bästa salva... Vi får väl se! Jag blir inte förvånad om hela ansiktet löser upp sig i atomer snart. :/

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

...visste inte ens att du hade munsår!!!!! Vad är det för salva? Fian har ju också mellan varven och aldrig nåt hemma när det brutit ut... :/

2008-06-28 @ 13:59:22
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Dom där sura tanterna... Om du byter plats, vad tror du att DU skulle vilja att du gjorde? Alltså, vad kan man göra för att dom ska bli "glada"?

För att det inte bara ska vara en förvaring från Ikea tills liemannen har tid...

Måste ju finnas småsaker som inte kräver för mkt tid eller pengar(för det har ni väl vare sig det ena eller andra...)?

2008-06-28 @ 14:01:31
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Lorei

Det är nog Anti som jag brukar köpa, men som sagt det spelar nog ingen större roll.

2008-06-29 @ 06:51:59
URL: http://lorei71.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0