30/6

Jaha ja... Nu är juni åxå slut. Vad fort det går. Snart jul som sagt! :)
Ingen sommar har vi här än heller. Bara massa regn och blåst hela dagarna. Men det blir nog som förra året. Sommaren var innan midsommar. Sen blev det höst med en gång. *suckar*

Sitter med färg i håret. På tiden det. Inte så porrigt att vara 3-färgad. :)
Det är väl det enda jag tagit mig för idag. Förutom att jag har jobbat då med. Och hämtat barnen.
Är sååå trött nu igen. Orkar inget alls. Vill inget alls. Men men. Det kanske går över igen. Jag hoppas det iaf.

*borta*

Kommentarer
Postat av: annie

kom hit på semester :)

2008-07-01 @ 05:41:18
Postat av: Tiagirl

Trefärgat? Är du gråhårig? :)

2008-07-01 @ 23:53:53
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0