7/6

Så trött, så trött, så trött. Hela tiden. Orkar inget alls ju. Vill bara sova. Vilket inte är lätt när barnen är här.
På väg neråt igen? Eller vårtrött? Jaja.. Blir väl bättre nån gång hoppas jag.

Nu kom barnen in och skrek att det sprang ett rådjur inne i området. Stackarn... Han måste ju ha blivit vettskrämd av barnen! :) Men han hittade tydligen ut till parkeringen sa dom. Förstår dock inte vad han skulle in här om. Finns ju inga goda knoppar att äta eftersom alla blommor redan är slut. Nästan iaf. Snart är det höst igen. :/

Fortfarande inga utslag. *nöjd* Men nu har storeman fått konstiga, eh, nässelutslag. Eller iaf nåt liknande. Men förmodligen beror det på att jag precis bytt sköljmedel. Har ju haft samma sen han föddes och nu bytte jag till vanilj. Som luktade såååå gott. Typiskt om han nu inte tål det då.
Eller kan det vara den nya solkrämen vi köpte med. Får väl utesluta den ena ett tag och se om det blir bättre.

Igår var monstrena med mig på jobbet. Gick bra faktiskt. Dom höll sig lugna. :) Tittade på film, cyklade, studsade studsboll, vattnade blommor... Så dom kan få följa med på midsommarafton åxå faktiskt. :)
Väntar fortfarande på att pappaB ska höra av sig angående midsommarhelgen. Han har sagt i 2 veckor nu att han ska kolla vilken dag han kan ha barnen. Senast i måndags när vi pratade sa han att han skulle skicka sms dagen efter (tisdags alltså) med besked. Men inte då. *muttrar lite* Ska det vara så kan han minsann ha dom hela midsommar! Jag har som sagt haft dom 4 år i rad nu. *gnällig*

*gäspar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0