8/6

"Åh! Det här måste du bara höra mamma. *han läser högt*  Grattis på 1-årsdagen Linus. Häftigt va mamma. Detta fick jag när jag fyllde 1. Det var länge sen!" (Linus som hittat sin pärm med alla "minnen")

Lilleman kom in och var förtvivlad idag. Storeman hade ju knuffat honom från gungan så han hade slagit sig i läppen och hade fått näsblod. Men när jag påpekade att han minsann samtidigt tappat sin andra tand (den har varit lös rätt länge nu) så var det inte alls så farligt att han hade slagit sig.
Dock var det värre att han inte kunde hitta sin tand! Nära på katastrof ju. Eftersom den nu då ska ligga i ett glas över natten och den där lilla fen? ska komma med en peng. :) Han har letat och letat men det är ju lönlöst när den ligger i SAND!
Fast för mig var det nog en jädra tur att den försvann. För jag fick då höra att om man tappar tänder hemma hos pappaB så lägger man tanden under mattan (dom hittar på mycket konstigt i Lessebo måste jag säga, är det inte vitsås till kroppkakorna så är det tänder under mattan! :/ ) och dagen efter har man 100:- där! Plus att man får en guldpeng och en 5-krona i ett glas???? Tror dom att jag är gjord av pengar eller?? *suckar och tackar högre makter för att tandaset försvann* :D

 Tur det är länge kvar tills skolkorten ska tas! :)

 Mitt lilla "rådjursöga" har legat och myst med mig på soffan, läääääänge idag! *nöjd*

 Den här pärlan har inte gjort så mycket annat än att BRÅKA hela dagen! Men jag älskar han ändå! ♥

Är nere i nån svacka igen. Allt känns skit. Orkar inget alls. Vill inget alls. Förutom att sooooooova.

Imorrn är det jobb igen. Och barnen lämnas på dagis/fritids och hämtas av pappaB senare. Tycker inte riktigt om att behöva säga hejdå till dom på morgonen sådär. Men men... Har ju inte mycket att välja på.
Bara jag inte försover mig imorrn igen. U ringde i fredags vid 7:34 och undrade vart jag var! Började ju jobba vid 7:30. :)
Men imorrn går det inte alls för sig eftersom vi måste GÅ till dagis och fritids för jag har ingen lust att gå runt och hämta deras cyklar sen när jag slutat jobba.

Undrar om Kisse tröttnat på kärlekslivet ute i skogen nu?! Han har varit inne HELA dagen idag. Har inte hänt på flera veckor ju. Han ligger här och sover så snällt i soffan för en gångs skull. Utan gap och skrik.
Igår däremot var han precis hopplös på morgonen. Gick här och skrek och vidare in till storeman och klättrade upp i hans (höga) säng för att sen trilla ner och börja om igen. Och när han väl var uppe så började han skrika hysteriskt och dessutom slicka Linus i håret som han har fått nån jävla noja på! Så där rök min sovmorgon! *grrr*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Men herregud. Nu kom jag hit för att skälla på dig för du inte skriver!!!! Fick ju massa å läsa, jag som ska läsa bok...på väg i säng



Inte en enda uppdatering på sex dagar har jag ju fått från blogline!!! sur Kanske är fler som skrivit?!



Inte verkar jag ha fått nån uppning på bilddagboken heller? För jag har varit inloggad därhäromdagen ju...förvirrande



Jaha... NU ska jag lägga mig!

2008-06-08 @ 22:16:46
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Förresten kommer ju tandfen IAF!!!!!!! förfärad



Men eh...inte enligt lessebo-spektakel!!! Tio för dom stora och fem för dom små! :)

Även dom som försvinner. :/



Går ju inte kommentera ordentligt ju...

2008-06-08 @ 22:18:14
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Anonym

glöm nu inte 100 kronor under mattan

goodnight

2008-06-08 @ 22:18:30
Postat av: Camica

Hmm, detta verkar inte funka ju?! funderar på vad jag själv gjort

2008-06-09 @ 15:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0