Go´kväll!

Här sitter jag. Och är så trött så jag vet inte vad. Trots att jag somnade en stund på soffan förut.

Varit social hela dagen idag minsann. U ringde i morse när vi hade varit och lämnat storeman på skolan och undrade om vi ville komma ut en sväng. Och det ville ju lilleman absolut.
Så vid halvtio-tiden eller nåt hämtade dom oss här. Och sen har vi varit där hela dagen. Kom hem vid 16:30 typ.
U hämtade storeman på förskolan med. 

                                         




Tack för en trevlig dag! 

Trodde att det var nog med sjukdomar och krämpor för mig nu efter att utslagen försvann. Men inte fan har man sån tur. 
Nu samlar jag på mig vätska i stället?? Mina fötter är så jävla svullna. Och andra delar på kroppen med. Varför kan inte jag bara få må bra?! 
Satt ju givetvis och läste om ödem i fötter och händer förut (hypokondriker som man är) och hittade ju en lämplig sjukdom. Som jag nu inte minns vad den heter. Men symtomen var ju svullna fötter och händer, ont i nacken (har jag ju haft ett tag nu), synstörningar (har jag åxå haft nu med massa flimmer i ögonen, ser konstiga prickar som far runt, suddig blick emellanåt), huvudvärk... *suck* Jag ska ju inte läsa om sånt. Det vet jag ju. Det slutar ju bara med att jag ringer till doktorn, får en tid och sitter där och gör bort mig sen. *fnissar*
Jag får väl avvakta och se om det blir bättre. Men lite konstigt är det att jag är svullen om fötterna redan på morgonen när jag går upp.

Ledig imorrn med men ska iväg ett par timmar på datautbildning. Mellan 9 & 11 tror jag. Så jag lämnar lilleman på dagis efter att jag lämnat storeman. Sen får han åxå vara kvar tills storeman slutar. Lite fusk men man betalar ju för tiden minsann.

Nä, ska nog ta och rulla ett gäng cigg och sen gå och lägga mig faktiskt. 

Natti! 

00:00

Eh... Jag kom visst inte alls i säng! :) Nu är jag pigg. Och det bådar inte gott för natten inte. Ska ju upp tidigt ju. *suck*

Här finns det fler bilder från dagen!

Tiagirl! Såg minsann din kommentar på bilddagboken nu angående MINA bullar! Dom ser inte alls för jämna ut för att vara bakade av mig. Sådetså! Jag HAR faktiskt bakat dom. *lovar* :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig dag!! Tänkte på dig å din svullna kropp (fötter) igår. E du svullen idag oxå måste du nog höra av dig till sjukan....Fina kort förresten :-D

2008-06-04 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0