Nån utmaning.. :S

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:

1. Hur lång är du?

160 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Fan vet...

3. Vad pluggar du?

Inget

4. Har du långt hår?
Nä, precis klippt av mig det

5. Vilken hårfärg har du?

Rött och svart just nu

6. Sminkar du dig?

Japp, iaf om jag ska gå utanför dörren. För att kasta sopor eller sådär! :D

7. Har du haft sex senaste månaden?

Näpp

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?

Svarta

9. Har du kysst någon idag?


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop?

Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa?

Pappa lever inte och mamma har jag ingen

3. Hur många syskon har du?
0

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

Om jag ska vara ärlig, vilket man ska så sa jag: Jag önskar att du hade dött i stället för pappa.

5. Hur många ställen har du bott på?

Sättra, Kalmar x4, Köpingsvik, Borgholm x3 och Lessebo.

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Måste ju bli barnen då :) Fast jag älskar dom!

7. Vilken familjemedlem är snällast?

Det går i vågor! Antingen jag själv, Linus eller Noah

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Jag har ju inga


KOMPISAR:

1. När var du senast med någon kompis?

Träffar väl vänner dagligen. Fast inte samma och jobbarkompisar är inräknade.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Jag har egen lägenhet! Och sover gärna i den

3. Har du kysst någon kompis?
Hmm, ja men inte kvinnliga såna

5. Vem har du varit kompis med längst?
Får väl bli Efva då

6. Vem känner dig bäst?
Oj, det vet jag inte

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
*fnissar* Ja fråga U tex!

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nädå. Jag har väl en egen vilja!


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar?
Jodå, om jag hade haft några så

2. Klä dig annorlunda?
Om det räknas som annorlunda att inte följa modet till punkt och pricka så gör jag det.

3. Vara dig själv?
Beror på vilken situation jag är i

4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Hmm, nä det har jag svårt att tro.

5. Fisa inför din pojk/flickvän?
Nä  tack! Sånt gör inte jag! :)

6. Pierca dig?
Japp

7. Ha sex på offentlig plats?
Klart. Men jag vill ju inte gärna ha en jättepublik!

8. Vara omogen?
*fnissar* Barnasinnet finns ju kvar om man säger så

9. Äta småkryp?
Slemmigt men mättande! Nä, jag äter inte såna!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast?
Idag innan jag stack till jobbet.

2. När var du på semester senast?
Får man inte ha semester hemma då? För det har jag. Bor ju i ett "semesterparadis" . :D
 

3. Vilken färg är det på din tandborste?
Vit och röd

4. Är ditt hår tråkigt?
Tråkigt? Vad menas med tråkigt hår? Förbannat förjävligt är det om inte annat!

5. Vem såg dig naken senast?
Barnen skulle jag tro. Om inte grannarna smygtittar på kvällarna! :)

6. Hur ofta duschar du?
När jag känner att jag behöver. Varannan dag?! Fast jag BADAR.

7. När ska du gå och lägga dig ikväll?
Borde ha varit i säng för en stund sen. Men här sitter jag! :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du e rolig du :-D Alldeles riktigt att du skulle va ärlig om jag hade en ful tröja!!!! Eller NÅT som inte föll dig i smaken överhuvudtaget!!!!!



Ditt elaka lilla monster fnissar.....



"TA INGEN SKIT" - tröjan e under prod.

2008-06-16 @ 10:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0