11/5

Det är 3 L i elefant?! Ja det kom han precis fram till min smarta son... :D

Nä... Har inget att säga faktiskt.. *poff*

21:47

Har inte mycket mer att säga nu. Är såååå trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Ska snart krypa ner i sängen och hoppas att jag får en heeel natts sömn för en gångs skull.
Barnen sover sen nån timme eller lite mer tillbaks. Ska ju upp tidigt imorrn nu när båda är friska. Jag jobbar 7:30-12:30. Sen är det nån utbildning mellan 13-15:30. Så imorrn får pappa B hämta dom på dagis och fritids. Sen har jag en veckas lugn och ro igen! :) Om man bortser från att jag jobbar alla dagar utom torsdag förstås.

Varit ute i skogen med barnen, V, M och L en sväng.

Den stackaren fick följa med mig hem! Den ropade såååå ledset efter mig och då kan man ju inte låta bli! :) Hoppas det blir nåt stort och fint av den bara. Så den inte dör nu.

 
Såhär trött var Lilleman när vi kom hem! Han satt där och sov en bra stund innan jag väckte honom.

Annars har vi inte gjort något vettigt alls idag tror jag. Bara varit trött mest hela dagen.
Jo, jag var på Ica och gjorde bort mig med. Så ovanligt.
Visste att jag hade 136:- på kortet. Skulle ha ett paket tobak (inte en susning vad sånt kostar för det var länge sen jag köpte) och ett paket cigg. Och jag är ju inte dummare än att jag fattar att 136:- räcker till det inte. Men vi var ju sååå törstiga så jag köpte ett 3-pack päronmer åxå. Och summan slutade ju givetvis på pinsamma 138:-.  Jaha, nu blev det pinsamt sa jag. för jag har bara 136 på kortet! Så du får nog ta tillbaka mina cigaretter! Men den snälla flickan i kassan ändrade summan till 136 i stället så jag fick 2 kr rabatt. *tackar och bockar*
Får väl vara snäll och lämna tillbaka dom när jag kommer ihåg det nån gång.

 Bullarna från igår! Kan säga att det inte finns riiiiiiktigt lika många kvar! *klappar mig på magen*

Inget mail om Misse idag heller! Blir väl ingen katt därifrån då. Men som sagt, det finns säkert andra fina kissar.
Men jag väntar väl ett par dar till.

Och angående min kommentar jag fått; Jag har INTE stulit några blommor! Jag har LÅNAT, på obestämd framtid. :)

Nähä, nu ska jag gå och peta ut spetan jag fått i handen (kände den precis?!) och sen är det sängen som gäller! Fast jag blev ju lite piggare nu. :/

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Stina

Det har visat sig att du e en blomstertjuv.
fy på dig.

2008-05-11 @ 17:32:14
Postat av: Annie

Hahaha! Helt rätt.. bara låna blommor.. de påminner mig om att ja ska planterna blommor idag =)

2008-05-12 @ 16:49:09
URL: http://sadannie.blogg.se
Postat av: Tiagirl

morr Ett till oläst!!! Ormbunkar kan va knepiga att få att överleva... Man bör få med MYCKET rötter och så ska det vara ganska torr, sandig jord. Ganska skuggigt har jag för mig.

2008-05-21 @ 23:51:42
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0