20/5

Äntligen hemma! Varit och lämnat Storeman på skolan. Och sen var vi iväg och handlade lite på Ica. Och sen hem en sväng och lämna av det och vidare till Netto.
Det är DYRT att handla på Ica alltså. *upptäckt*

Ica

  • Ketchup
  • Chilisås
  • 2 paket beasås
  • 1 pkt cigg
  • Tavelkrokar
  • 3 Lobelia
  • 1 Risifrutti
  • 1 liten flaska Hallonsaft

Netto (Blir konstigt här)

  • 2 pkt Lasagnette
  • Chips (stod inte på listan och jag vet inte hur det hamnade i korgen!)
  • 2 Doftödlor
  • 4 små Dove balsam
  • 1 1/5 L mjölk
  • 1/2 kg blandfärs
  • 1 L Yoggi
  • 3 Risifrutti
  • 2 Creme Fraiche
  • 6-pack ägg
  • 3 dl gräddfil
  • 500 gr Milda
  • 200 gr rökt skinka
  • Makrill i tub
  • 3-pack bacon
  • Tacokrydda
  • Stekfläsk
  • Makaroner
  • Pitabröd
  • Tortillabröd
  • Tomater
  • Tacosås
  • Nästan 1 kg bananer
  • Nästan 1 kg äpplen
  • Sallad
  • 3 lökar
  • 1 gurka
  • Bröd
  • 1 kg potatis
  • 2 pkt cigg

Allt från Ica kostade 157:- och då hade jag 25:- rabatt!
Det från Netto kostade 457:-
Hutlöst! Men nu har vi mat i en vecka iaf! :)

Nu blir det slappa tills vi hämtar hem L igen. Tror jag. Om jag inte får nåt ryck och börjar röja här igen. Skulle behövas.

Men hallå! Nu håller dom på och bjuder över mig på mina saker jag lagt bud på! *tycker inte om* Jag måste ju ha! :)

Kollat Ellos igen men dom har banne mig inte ens PACKAT mitt paket än?!! Snart dags att ringa och skälla tror jag.

11:07

Konstiga meddelanden på msn... Får ofta mail om att folk blockerat mig. Men dom har ju inte gjort det. Och nu varje gång jag loggar in poppar det upp fönster från vissa

med en länk där det står att det finns info angående blockeringen?! Kanske dags att kolla igenom min dator. :/

12:43

Varit och hämtat L nu. Skönt att inte har några fler MÅSTE idag iaf. Eller jo, måsten finns ju ändå.. Typ laga mat och så. Men det är ju inte så avancerat! :) Speciellt inte idag när det

står PyttiPanna på menyn.


Har fått min remiss till hud i Kalmar idag med. 2:a Juni ska jag vara där vid HUTLÖSA TIDIGA tiden 8:20! *katastrof*
Går nog knappt att lösa eftersom jag har barnen den dagen och dessutom ska jobba. :/ Kan ju visserligen ta en semesterdag nu när jag fått tillbaka mina sparade dagar och har ett gäng igen.
Men jag  vet ju inte när bussen går och hur det funkar med att lämna barnen då. Dom ska ju till pappaB sen så det är ju ingen fara. Men bussen får ju inte gå innan 6:30 till Kalmar isf. Eftersom dagis inte öppnar så tidigt.
2 veckor kvar med kortison då. Hinner nog förstöra varenda organ i kroppen och få benskörhet och allt vad man nu kunde få. :/
Måste komma ihåg att ringa om nya tabletter med då. För mina räcker nog bara en vecka till. Fast o andra sidan kan det ju vara bra om jag kommer in till hud när jag ser ut som en stor böld hela jag! Inte för att jag tänker sätta
mig på bussen och se ut sån. Men det kanske är nån jag kan åka med om jag har tur. :)

Vad kallt det är! Nästan som höst/vinter igen ju. *huttrar* Jag vill ha sommar och sooooooool! Nu!

17:02

Sitter här och väntar på att mina auktioner ska gå ut. Eller mina och mina.. :/ Dom jag bjudit på. Och dom som jag blivit överbjuden på. *morrar* Som sagt, jag måste ha!


Lagat lite mat. PyttiPanna då. Färdig sådan fast med lite extra kött i. Och inga rödbetor till. Dom var visst för gamla.

Disken väntar där ute i köket. Men det kan den gott göra en stund till. Eller kanske tom tills imorrn. För jag har ingen lust alls att ta hand om den nu.

Tvättat och hängt tvätt. *duktig*

Planterat mina lobelior. Och äppelkärnor på Lillemans begäran. Vet inte riktigt om det kan funka för jag har för mig att L planterade det på dagis förra året och att det inte hände nåt alls med dom.

Planterat min murgröna som jag råkade hitta i skogen med. Den fick ju rötter i vattnet. Något jag inte heller trodde. Planterat dom där förbannade ampelliljorna jag har med.
Dom som hela tiden får massa "bebisar" som till slut måste plockas bort. Och här kastas INGET! Så nu har jag såna till förbannelse med.

Imorrn är det "skola" igen. Sista gången om man inte räknar avslutningen nästa onsdag då. Imorrn är det PROV som gäller! :D Och jag tänker då inte lägga ner nån större energi
på det. Ingen energi alls faktiskt. Orkar inte. Hade varit skillnad om jag själv VALT att gå den här kursen. Men nu var det ju under "tvång" vi fick göra det. Nästan!
Och det betyget kommer inte hjälpa mig speciellt mycket i framtiden ändå.

6:55 går det en buss den 2:a juni. Passar ju med dagis och fritids med. Men det vet i f*n om jag hinner in i tid ändå. Eftersom bussen skulle vara inne på stationen precis innan 8.
Och jag ska ju gärna hinna ut till sjukan med. Och jag skulle anmäla mig 10 min innan besöket. Kanske kan ringa och höra om det går bra att komma vid 8:30 i stället. *skriver upp*

Personalmöte imorrn med. 13-16. Smörgåstårta! *slickar mig runt munnen* Måste försöka komma ihåg att ta med pengar till tipset (spelar på jobbet men vinner inget) och till HA som var dum och gifte sig! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får inte skriva så mkt ju, jag hinner ju inte med!!! Kan knappt sitta vid datorn länge för det är alltid nån som gnäller =/ oftast den stora faktiskt!! =)

2008-05-21 @ 11:22:32
Postat av: Stina

Grattis till studenten.

2008-05-21 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0